Jump to content
Sledge

Meetings enzo ... Zet land/plaats/locatie in topic titel

Recommended Posts

Omdat er minder en minder meetings plaatsvinden.... helaas..... maar daardoor ook de aantrekkingskracht vaak buiten de regio gaat, hebben we besloten alles op één hoop te gooien in dit board. Geen splitsing meer in land en regio.

Hen die geabonneerd waren op één van de subboards, raden we aan dit board te volgen. Kortom, kijk je instellingen even na, dan mis je niets.

Hopelijk tot snel op een meeting!

27 minutes ago, Sledge said:

*spammert :897*

:tong:haas

Moet maar ff,is nog maar 2 weekjes hahaha.

Maak er gelijk een Video Docu over, en zet het op YouTube, Bitchute  , etc.

Zal ik ook doen als ik een meeting zal organiseren. Iedereen heeft een mobiele telefoon tegenwoordig, dus dan kan je leuke docu's maken.

Edited by Error

@Error ; dat kan allen als iedereen die aanwezig is op de meeting in kwestie daar toestemming voor geeft, en ik kan je verzekeren dat dat in de regel NIET het geval is. Er is altijd wel iemand, en in de regel meer dan één, die pertinent op geen enkele manier op Internet zichtbaar wil zijn, noch op film, noch op foto, noch in een docu. 😉

Maar en meeting is in mijn ervarin wél altijd de moeite waard om te bezoeken als het enigszins haalbaar is. 

Heerlen is dat echter helaas voor mij van geen kanten. 

Edited by L33ntje

Dan blur je de gezichten toch gewoon dat niemands gezicht gezien word?

Ik kan zelfs na 20 jaar Audio Engineering de stemmen veranderen 🙂

En dan doe je gewoon bij de ingang dat iedereen z'n mobiel inlevert, en in een kluis.

Laat je 1 iemand het filmen die het vertrouwen heeft ZONDER wifi camera en dan editen 🙂

Edited by Error
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

3 hours ago, Error said:

En dan doe je gewoon bij de ingang dat iedereen z'n mobiel inlevert, en in een kluis.

Hahahaaaa, dan is het organiseren van een meeting op voorhand al volledig kansloos.

@Error, heb je trouwens naar de datum gekeken......:lol

Op de een of andere manier is bijna niemand meer te triggeren om naar een dampmeeting te komen. Recent nog getracht een meeting in Heerlen te organiseren. Leuke aankondiging op dit forum, de bekende zaal geregeld, met hapjes, drankjes en muziek, kortom, leuk geregeld, maar zo goed als geen reacties. We kregen acht mensen die reageerden, echter daarvan waren zeven onder voorbehoud. Tja, er is echt weinig tot geen animo......

Dus moet je je er ook gewoon bij neerleggen dat mensen geen interesse meer hebben in een gezellige leerzame middag. Het is niet anders..........jammer.

idd, het is Jammer dat ik in EN op de plek was.

Hij zat tegen over mij en vroeg...

Ben jij dat?

Ik zeg tegen hem jij N*kt mijn wijf.

Hij kijken....

Dat was in Ziekenhuis LUMC Leiden.

Bij de ballen had ik hem op 21 jarige leeftijd.

Had je nog een vraag?

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ❗

@Error,.............euh...............?????

Verkeerde antwoord in verkeerd topic, misschien ?

Filmpje van "Escape from NewYork"............euh............?

18 hours ago, L33ntje said:

Heerlen is dat echter helaas voor mij van geen kanten. 

Heerlen in 2017 is ook onmogelijk, tenzij Doc effe opschiet met die DeLorean. 

@Error, graag een beetje uitleg van jou twee, opmerkelijke topic bijdragen.......ben er echt benieuwd naar.

Exactly my point, wie wil dat nou weten? En je moet er toch eerst een maand over denken.. 😬😎