Jump to content

Recommended Posts

Hallo iedereen, vandaag enkele aroma's binnen gekregen, meestal de gekende, maar er zit toch 1 bij dat ik nog niet aan bod zag komen. Ik had het eigenlijk besteld voor de lol, gewoon omwille van de naam en de smaak alleen al :gek en ik wou even kijken wat dit gaf en of ze uberhaupt echt zo goed smaken kunnen namaken als ze beweren. 

Betreft dus de "Mary Jane Flavor" van The Flavor Apprentice, besteld via artismook te kinrooi :-) 

eerste opmerking, rook enorm sterk bij het openen van het flesje, een enorme kruidengeur kwam naar boven, maar niet bepaald de typische geur van "mary Jane". Ik heb het klaar gemaakt in een mix van 15% (was de aangeraden verhouding) aroma met 85% pg/vg 30/70 mix zonder nicotine. 
net even een paar drupjes geproefd en de smaak is niet onaangenaam, het heeft een volle kruidige smaak, maar het doet me toch eerder denken aan "de nasmaak van een avondje stappen op goedkope gin" dan aan het "geurende plantje". De liquid heeft nog een enorm chemische nasmaak, Ik hoop dat de smaak verbeterd met het steepen. 

i"ll keep posting :)