Jump to content

Recommended Posts

Nu bijna 3 jaar geleden (in jan. a.s.) begonnen met dampen. Van de een op de andere dag. Had ik veel eerder moeten doen. Ik vind het zo veel lekkerder en ik heb er gelijk een leuke nieuwe hobby bij. Ik begon (natuurlijk?!) met tabakssmaken, en ik dacht echt, mij krijg je nooit aan die zoetigheid. Voor mij altijd tabak! Niets is minder waar. Sinds een maand of 3 ben ik 'zoete' smaakjes van Inawera aan het DIY'en (ik heb ze geloof ik nu allemaal, binnenkort meer in dit theater). Ik kreeg laatst het aroma "Mississippi" extra bij mijn bestelling, en die vind ik echt heel lekker. Ik zou het omschrijven als een soort van Koekjes Vla (custard). Gemengd op 3% 70VG. Oh, ik steep mijn DIY altijd minstens een week of 3. Ook deze zoete smaken. De Virginia vond ik laatst na 3 maanden steepen echt veel beter dan in het begin. #FYI

• Like 1

Grappig om te lezen, ik ben een jaar geleden begonnen en moest echt niets hebben van de tabakssmaakjes en had zo iets van des te zoeter des te beter. Maar sinds een maand helemaal into de tabakssmaakjes. 

Heb er een aantal die staan te steepen en laat ze ook liefst nog een maandje of langer staan.

• Like 1
  • 2 months later...