Jump to content

Graag uw steun gevraagd, teken aub deze petitie


fiekesof

Recommended Posts

Just now, Donjoost said:

zat het nog is goed door te lezen, maar dit is echt ongelooflijk.  Wat een bijzonder mens(lees #%@$#%^@%)

 

 

Inderdaad! Nog zoiets: ze slaat de prijzen van neussprays ineens op. 

Er zijn mensen die dit echt nodig hebben, ook al hebben ze operaties ondergaan.

 

Sinds ze minister van volksgezondheid is, gaat het van kwaad naar erger....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fiekesof said:

 Punt 4 helemaal onderaan deugt niet:
"4.  We begrijpen dat Nicotine gerelateerde producten niet via het internet mogen verkocht worden maar sta de verkoop van de electronica en niet nicotine bevattende toebehoren dan toch toe! "

 

Nicotine is niet kankerverwekkend en niet schadelijker dan cafeïne. Waarom zou dat dan niet verkocht mogen worden via internet?
 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marianna said:

 Punt 4 helemaal onderaan deugt niet:
"4.  We begrijpen dat Nicotine gerelateerde producten niet via het internet mogen verkocht worden maar sta de verkoop van de electronica en niet nicotine bevattende toebehoren dan toch toe! "

 

Nicotine is niet kankerverwekkend en niet schadelijker dan cafeïne. Waarom zou dat dan niet verkocht mogen worden via internet?
 

Ter info: ik heb dit niet geschreven.

Ik ga eens effe contact nemen met de maker hiervan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, jpy said:

Mosterd na de maaltijd wat mij betreft. Al 3 jaar vraagt acvoda om belgen die meedoen. Nu het kalf al verdronken is krijgt een petitie m echt niet meer boven water. Sorry.

 

De belgen geloven nu pas dat het menens is. de meesten realiseerden zich de inhoud van de tpd wetgeving niet.. alle opmerkingen werden weggewuifd als paniekzaaierij...

Weinigen hebben de moeite genomen om de inhoud van de kb grondig te lezen.

Ik ben zelf ook een belg, maar ik kan geen begrip opbrengen voor de late paniekreakties...

(Petitie wel ondertekend om landgenoten een plezier te doen, maar dit heeft totaal geen zin)

Edited by sabine
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fiekesof said:

 

Ik ga eens effe contact nemen met de maker hiervan.

Vermeld dan ook even dat er meermaals is geschreven over 'grote'  terwijl "grootte" wordt bedoeld.
En in het rode gedeelte staat nog een andere fout:
"De inhoud van liquid flesjes moet minder dan 10ml zijn."  Nee, de inhoud mag maximaal 10ml zijn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...