Jump to content

Gearbest Benin carrier (BJ), pakketjes komen niet aan


rocklobster

Recommended Posts

13 hours ago, vpChoultje said:

Hier nog een pakketje met BJ-code, besteld 21 nov ongeveer, ligt volgens de app al vanaf 1 dec 2016 bij de douane...

Alle pakketjes zijn trager dan anders, tenminste die van Gearbest. Zal wel door die al zo lang durende flash-sale zijn.

'k Ga er nog niks mee doen, wacht wel tot ongeveer na de Kerst. Dat "peack season" is dan blijkbaar alleen een "peack season"

voor Gearbest, want bij Fasttech had ik later besteld en al binnen.

 

Ja en dan ook alleen maar voor hun BJ verzendcodes. Al 2 dingen gewoon op tijd binnen gekregen van GearBest. Beide hadden echter geen BJ code

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest vpChoultje
7 hours ago, witchesbrew said:

hier komen de gearbest pakketjes besteld in die periode

( zonder BJ , maar ook zonder bijbetalen voor verzending  ) 

ook binnen de gebruikelijke termijn toe , enkel de BJ 's blijven ergens hangen 

 

 

 

Hier wel eentje beginnend met LSV en ook die waar ik had bijbetaald, echter niet als ik niet had bijbetaald. Die van BJ is echter wel opvallend, wil me er echter (nog) niet druk om maken. Hopelijk komen ze van iedereen gewoon binnen, hooguit wat aan de late kant. ;-)

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Madman said:

Mijn diy liquids die ik wilde gaan testen in mn nieuwe tankjes is in ieder geval n maand extra gesteept.....Die smaken straks extra lekker :)

 

Dat zouden meer DIY-ers moeten doen, portie chinees geduld in hun mix gooien :-) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Patje1992 wat was  de verzenddatum en datum "arrived in [country]"?

10-11 verzonden
23-11 Arrived Netherlands en transfer of customs.
17-12 bezorgd.

Aparte vond ik dat de foto bij mijn bestelling anders was dan mijn pakje. Ik kon op de foto namelijk de BJ code zien. Maar daar zat nu een "nieuwe" sticker met mijn adres overheen. Terwijl op de foto mijn adres er al op stond.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zojuist heb ik wat vuil in de container gegooid en "vond" een pakje dat over onze poortdeur was gegooid. Dit bleek dus mijn pakje van GB te zijn wat ik op 10-11 had besteld. Geen idee hoelang het er al ligt, geen kaartje of wat dan ook in de bus gekregen. Gelukkig zat het in plastic verpakt, pakje was behoorlijk nat inmiddels. Toch blij dat het terecht is.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, cleootje pio said:

Zojuist heb ik wat vuil in de container gegooid en "vond" een pakje dat over onze poortdeur was gegooid. Dit bleek dus mijn pakje van GB te zijn wat ik op 10-11 had besteld. Geen idee hoelang het er al ligt, geen kaartje of wat dan ook in de bus gekregen. Gelukkig zat het in plastic verpakt, pakje was behoorlijk nat inmiddels. Toch blij dat het terecht is.

:mmm:shock:weetnie

Link to comment
Share on other sites

Guest vpChoultje
2 hours ago, cleootje pio said:

Zojuist heb ik wat vuil in de container gegooid en "vond" een pakje dat over onze poortdeur was gegooid. Dit bleek dus mijn pakje van GB te zijn wat ik op 10-11 had besteld. Geen idee hoelang het er al ligt, geen kaartje of wat dan ook in de bus gekregen. Gelukkig zat het in plastic verpakt, pakje was behoorlijk nat inmiddels. Toch blij dat het terecht is.

 

Zal je toch gebeuren dat 't met 't groot vuil meegaat... goed dat je het vond!

 

 

Mijn BJ pakketje is gisteren gearriveerd en dat viel me nog best mee, was 21e verzonden.

Link to comment
Share on other sites

Guest vpChoultje
6 minutes ago, TheVapingRaven said:

Mijn BJ pakket ook gearriveerd vandaag. Alles doet wat het moet doen, maar het leek of het pakket een kernexplosie had meegemaakt ergens onderweg. Zelden zo'n gemangeld pakket ontvangen uit China.

 

Blijkbaar kwalitatief goed spul wat in je pakketje zat dan.:wink

 

 

2 minutes ago, Madman said:

Bij mij nog steeds niks, maar begin wel te hopen op een spoedige ontvangst, aangezien ze bij jullie ook beginnen binnen te druppelen

 

He kom op he, blijven denken aan die liquid die straks extra lekker is door het langer steepen. :jolleke

Edited by vpChoultje
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...