Jump to content

Vandaag (4 dec) nog 15% korting op Aroma's bij Inawera


Jaap

Recommended Posts

@Termi Misschien een adblocker o.i.d.? Probeer misschien eens in een "incognito/InPrivate"-venster, of een andere browser. Zijn erg lekkere smaakjes. Ik heb ze nu geloof ik bijna allemaal, nou ja, de single flavors :) Ja, ik ben een fan!

Link to comment
Share on other sites

Krijg een foutmelding op de geboortedatum, popup ervoor krijg ik wel, maar site accepteert de datum niet. Heb al goede tabaksflavors van inawera via savevape. Wat zijn de prijzen van hun aroma's op de site?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@tsiis Bij Inawera.com (Poolse site) betaal je +/- 31 zloty (+/- €7, max 1kg). Bij de Duitse site (Inawera.de, die wel rechtstreeks uit Polen levert) betaalde ik pasgeleden €17 voor 1.7kg. Ik geloof dat de Poolse site iets goedkoper is, wat producten betreft. Ik heb het nog niet echt nagerekend.

 

Edited by Jaap
Link to comment
Share on other sites

Over klantenservice gesproken. Ik bestelde pasgeleden op een zaterdagavond (om een uur of 10) e.e.a. op de Duitse site, ik liet een berichtje achter en ik kreeg _direct_ antwoord. 's-Avonds! En in het weekend! Het spul werd op de woensdag daarna geleverd, Ongelooflijk snel. Nou ja, lang verhaal kort: ook op die Duitse site kan je goed bestellen. En je krijgt de spullen direct van Inawera Polen. (Ook de nic base, die supergoed is, en nergens naar smaakt.).

Link to comment
Share on other sites

@Termi ik heb het registreren getest bij inawera.com, en ik kom erdoor, als je je geboortedatum met de (Poolse) kalender invult zie je dat de notatie DD-MM-YYYY is (ipv de in het voorbeeld in de tekst daarbij als DD/MM/YYYY), met liggende streepjes dus, misschien lukt het dan?

Wijzig je wachtwoord daarna wel ff, je krijgt 'm de eerste keer gewoon bloot over de mail toegestuurd.

Edited by tsiis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Termi said:

Krijg een foutmelding op de geboortedatum, popup ervoor krijg ik wel, maar site accepteert de datum niet. Heb al goede tabaksflavors van inawera via savevape. Wat zijn de prijzen van hun aroma's op de site?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 

Probeer eens de US-notatie bij geboortedatum: maand / dag / jaar, tenminste als dat kan.

[EDIT] Ja, wat @tsiis zegt. streepjes ipv een forward slash (/) is denk ik een veel beter idee.

 

Prijs 10ml: 9.30 zloty - 15 % = 7.91 zloty = +/- € 1.77 (incl. btw, excl. verzendkosten)

[EDIT 2] Wacht ff, die 1.77 is denk ik excl. (Poolse) btw. Moet ik ff checken

 

[EDIT 3] Nee, €1.77 is incl. Poolse BTW. (maar excl. verzendkosten)

Edited by Jaap
UPDATE: Edit 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...