Jump to content

Hans doet reviews ?


hans
Message added by Sub-Ωhm

Vijf jaar hans, al zijn reviews in 1 verzameling, opdat we nog lang van hans zijn nalatenschap mogen genieten.

Recommended Posts

  • Replies 385
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ervaren reviewer, professionele instelling, kennis van de wet van Ohm, functionele smaakpapillen, niet dat je indirect zegt vreselijk onaantrekkelijk op camera, overdag voorzien van daglichtverlichting en sowieso stereomicrofoon en HD. Stuur mij een gratis testpakket en ik zal het binnen aanzienlijke termijn gratis voor u reviewen!

Want waarom sommige reviewers wel en ik niet.

En misschien dat ik die derde sixpack voor morgen had moeten bewaren.

Link to comment
Share on other sites

Hans Rules, altijd al gedaan en dat doet ie nog steeds, de enige nederlands talige reviewer die een review kan maken langer dan 30 minuten zonder dat ik in slaap val.

Zit een hoop onzin bij en tussen, sure, maar hij is altijd goed op de hoogte van het product, geeft eerlijk zijn mening en verkoopt ook over het technische gedeelte geen onzin, kortom, ik verheug me op nog meer reviews van Hans!

:duim:grins

Link to comment
Share on other sites

Al 8 fans, idd door Hans na een lang verhaal en dus dito Video, met een muzikale intermezzo, aan de Nautilus mini geholpen, heel wat tips er  tussenuit uitgevist, waardoor ik ook gelijk wist waar ik op moest letten bij die Naut.

En altijd weer zeer onderhoudend  :blij

Onze keukenprins, muzikaal wonderkind, de enige " echte" ( the wan end onlie) Hans met kikkert!!!!

Of durven de Liquid verkopers niet om dat zijn mening op zeker ongezouten zal  zijn, I double dare you....

Link to comment
Share on other sites

Nou Hans, we zijn benieuwd wat jij van onze liquids vindt. Kies er maar 3 die je zou willen reviewen. :)

Kijk, dat is een mooi aanbod. Nou, mijn geliefde fans, welke smaakjes van Danny zouden jullie graag door mij gereviewd gezien willen worden?

Link to comment
Share on other sites

Black Label Nero, een espresso smaak, erg benieuwd

Riserva Toscana, lichtzoete Toscaanse sigaar smaak ( voor jou Hans )

Avatar sweetie, een Panetone smaak met cederbeleving, dat roept wat vraagtekens op, ben gek op Panetone met abrikoos, om te eten that is, maar met ceder??? Dacht eerst dat er Cider stond.

Link to comment
Share on other sites

Tropical berry is niet meer verkrijgbaar.

Ik kan er 3 dualcoil ce4 bijdoen (we zijn geen mod company)

Alle liquids zijn 45pg/45vg met gedeioniseerd water, aromas en desgewenst nicotine. (Riserva en Blacklabel zijn gemaakt met organische extracten)

Zie de webshop voor alle leverbare liquids en extracten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...