Jump to content
balling

Longforum (Longfonds) & Dampen

Recommended Posts

Posted (edited)
2 hours ago, balling said:

Mijn vraag is: Weet iemand in welk damponderzoek als conclusie naar voren kwam dat dual-use geen gezondheidsvoordeel opleverde?

Niet een antwoord maar wel interessant :
https://vapinglinks.blog/2015/11/14/dual-use-e-cigarettes-smoking-shut-up-already/

http://tobaccoanalysis.blogspot.nl/2015/09/important-new-study-documents-that-dual.html

Edited by elja

23 minutes ago, elja said:

Bedankt, Elja! Daar kan ik wel wat mensen mee om de oren slaan.

Dual-use levert dus wel degelijk gezondheidswinst op.

5 hours ago, balling said:

Mijn vraag is: Weet iemand in welk damponderzoek als conclusie naar voren kwam dat dual-use geen gezondheidsvoordeel opleverde?

Wat ik ooit tegen kwam was deze video en daarin blijkt dus uit een onderzoek dat dual use geen tot weinig gezondheidswinst opleverde.

1 minute ago, Quidam said:

Wat ik ooit tegen kwam was deze video en daarin blijkt dus uit een onderzoek dat dual use geen tot weinig gezondheidswinst opleverde.

Ha! Bedankt Jay! Cancer Research UK dus. Ga ik daar eens spitten.

28 minutes ago, Quidam said:

Ik heb de video niet bekeken, maar toch lijkt het me stug. Ik bedoelde elke sigaret die je minder rookt zorgt er voor dat je aderen minder snel dicht slippen, minder schade aan longen en luchtwegen etc. Maar het klopt wel als je dual-user bent dat je nog steeds schadelijke stoffen binnen krijgt dus die DNA mutaties kunnen veroorzaken. Let op ik ben geen arts, maar dit is mijn boerenverstand-logica.