Jump to content

Recommended Posts

Hoe lang heb je 'm laten steepen ? 

FM geeft 9 dagen op..

Ik heb deze laten schieten maar heb gisteren een proefje gemaakt van honey circle cereal van tpa , de lucht van het aroma

was zeer veelbelovend ! 

Super dat je je ervaringen meedeelt. Ik ben wat aan het kijken naar de smaakjes van flavormonks (zelf nog niets in huis om te mixen), en het valt me op dat je deze (bijna?) allemaal erg flauw vindt.

Nu vraag ik me af of de aroma's van FM simpelweg flauw zijn, of zijn jouw smaakpapillen op een of andere manier "anders", wat minder gevoelig ofzo?

Simpele test: kan jij je vinden in de reviews die je leest over k&k liquids die je kent?

Heb jij in vergelijking met vrienden/kennissen veel zout en/of peper nodig om je eten op smaak te brengen?

Hoe dan ook, goed bezig, blijf je ervaringen delen. Zijn van grote waarde voor n00bs als ik. :duim

29 minutes ago, rocklobster said:

het valt me op dat je deze (bijna?) allemaal erg flauw vindt.

Het "flauwe" kan evt. liggen aan het gebruikte percentage i.c.m. max VG. Zelf mix ik Flavormonks op 15% i.c.m. max VG (ipv de aanbevolen 10%, wat waarschijnlijk gebaseerd is op een 50PG/50VG mix).

• Like 1

Ik heb een middelmatige smaak. Nu moet ik wel zeggen dat ik van tankje gewisseld heb. Nu veel meer smaak in de kanger rba(wel luchtgaten uitgeboord) dan in de griffin. Wat betreft de honing hoor ik toch niemand die lekker noemen.. 

Edited by christophe1982

even mijn ervaring met de honing van flavourmonks ik vindt hem heerlijk en zeker in combinatie met yoghurt van liquiddesigner,wel in kayfun lite met 1,6 ohm coil met katoen gewickt op 13 a 14 watt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1
  • 5 months later...