Jump to content

Recommended Posts

25/9/16 15% en rest vg. effe micro en regular shake. cap closed.
27/9/16 : nasmaak is wel cocos. smaak op het moment zelf?? steepen nog? vreemd goedje...heel chemisch. waarschijnlijk veel te straf gemixed..
1/10/16 bwah!!! Precies white spirit aant dampen.. effe aanlengen denk ik..
4/10/16 terug de moed gehad om te proberen. Eerst in ander flesje naar 7,5% aroma gebracht (gehalveerd dus). Nadien 5 druppels in tankje bij mijn kiwi liquidje gedaan. Proefde niks. Nog beetje bijgedaan en ik proefde kokosnoot, nadien enkele minuten lang een kokosnoot nasmak gehad.ZEER straf goedje dus. enkele minuten later van hetzelfde tankje gedampt en ik had precies weer white spirit in mijn mond. wat is het toch met dit aroma? lijkt me meer een additief of zo?
voorlopige conlusie :

Straf en dominante kokosnoot. 7,5% is zelfs al véél te véél... toch ben ik geobsedeerd geraakt om hier iets mee te kunnen doen. ik ga proberen om deze druppelsgewijs als additief te gebruiken en kom er dan op terug... als ik de moed vind om nog eens te proeven..

ondertussen FA coconut geproefd en die is wel lekker.

• Like 2

hm, vrijdag 1 drup per ml coco extra bij de coconut mijn coconut van FA gedaan en ik heb weer die chemische smaak vandaag.. ik heb besteld bij save vape en is een herbotteld flesje.. zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? ben echt wel tevreden van hun dus weet niet wat ik met die coco extra moet doen behalve hem nu maar in de kast opbergen voor later en veel laten luchten (daar gaat men nicotine..) oh ja en een nieuw testertje FA coconut maken :(

41 minutes ago, christophe1982 said:

hm, vrijdag 1 drup per ml coco extra bij de coconut mijn coconut van FA gedaan en ik heb weer die chemische smaak vandaag..

Met 1 druppel per ml zit je toch al snel aan de 5%. Veel te veel, dus... Coconut extra is een zeer sterke flavour, en ik zou nooit hoger gaan dan 1%.

• Like 2