Jump to content

Recommended Posts

OP 20% gemixt met rest VG. geproeft gesteept, geproeft etc..

conclusie: veel te flauw. wat ik proef is wel goed hoor, een beetje kokosachtige snoep ergens ver weg op de achtergrond onder het zoete.. maar te flauw is te flauw he en ik vind 20% al meer dan hoog genoeg..

heb de kokosnoot van FA besteld dus effen wachten nu..

• Like 2

@Starrie dan heb ik goed nieuws voor je :)

gisteren de cocos van flavourart gemengd. 5% flavor 10% pg en de rest vg. heb deze goed geschud en kon niet wachten. de smaak was er al reeds en zelfs vrij realistisch. na lange zoektocht dus eindelijk een lekkere stand alone kokos gevonden. eerlijk gezegd mag de smaak nog iets meer, maar het was dan ook shake en vape en als ie bij het steepen niet voller word kan er volgens mij makkelijk meer aroma in omdat er nog geen geur was en niets chemisch. echt aanradertje. 

• Like 2
14 minutes ago, Starrie said:

Redelijk als een kokosmakroon, maar na een paar dagen lijkt ie wat plat te gaan. Misschien eens wat zwakker mixen dan maximaal.

Dit is mijn favoriet onder de kokos smaken. Ik gebruik wel 50/50 base en 17% aroma en laat hem lang steepen (of het lange steepen nodig is, weet ik niet, maar ik wacht zowiezo altijd 2 maanden voor ik eraan begin te proeven)

• Like 1
  • 2 months later...
On 10/20/2016 at 0:07 PM, Starrie said:

Is volgens mij geen flavour om enkel te mixen. Kan wel natuurlijk maar ik heb nog geen enkele kokos gevonden die in zijn eentje naar iets smaakt.

Ergens heb je wel een punt maar de Coconut van Topliquid kan ik wel dagelijks dampen. Het is helaas geen aroma dus ze zullen vast er nog wat mee gedaan hebben.

En ik heb (nog) geen ervaring met alleen kokos aroma..