Jump to content

Recommended Posts

Dit is nu echt een bizar smaakje en niet voor iedereen weggelegd. gooi het niet meteen in de vuilbak aub want het loont de moeite ;)

13/9/16 op 20%
20/9/16 smaakt slecht op 20% ondefinieerbaar karton en tabakachtig.. ->15%+ sweetner is iets beter, maar nog niet lekker te noemen
->10% + meer sweet = beter, heeft toch een raar smaakje maar kan als onderliggende noot gebruikt worden om iets anders aan te vullen. na weekje nog eens proeven, maar geen blijvertje denk ik..
25/9 -> is zachter aan het worden. raar smaakje..
3/10/16 BRUIKBAAR/conclusie : zeer bizar goedje. minstens 3 weken steepen. 10% is al veel en straf. Ik zou het geen
Gallion (cantaloupe) noemen. Het heeft iets houtachtig maar geeft zo een volle mond en doet je hersens nadenken en prikkelen dat ik hem toch nog eens ga bestellen. Leftovers bijeengedaan en om te MIXEN doet die dan weer wonderen. Zachte achtergrond die toch de intensiteit van de liquid bepaalt. 

voor een fruitsmaak is dit iets heel bizar. het moet echt lang steepen voor het begint te "bloesemen" maar toen het lekker werd heb ik het in 1 keer opgedampt en had ik spijt dat het op was. men nieuwe lading is gisteren binnengekomen van savevape en dat is de eerste die ik vanavond ga mixen

(mix wordt : 6% juicy peach tpa, 5% papaya tpa en 6% cantaloupe, rest vg)

• Like 1