Jump to content
Bahe

SMOK TFV8 Cloudbeast massas lekken na het vullen?

Recommended Posts

@Dennis1992    Als je de melo base eerst strak vastdraait  met droge handen,terwijl je het tankje zónder cap erop tegenhoud zit ie onder dicht,daar kan hij dan alleen lekken als een pakking stuk is.Let op dat je airflow open staat.Steeds bij het vullen en aandraaien van de cap gaat de base steeds vaster zitten zodat bij het wisselen van coils iets nodig hebt om de base los te draaien, ik zag een pincet liggen en die paste precies, en zo doe ik dat nog steeds.Geen lekkages.Ik heb er maar eenje, al meer dan een jaar.Maar we vervelen ons niet.Damp smakelijk!

31 minutes ago, richard-V said:

@Dennis1992    Als je de melo base eerst strak vastdraait  met droge handen,terwijl je het tankje zónder cap erop tegenhoud zit ie onder dicht,daar kan hij dan alleen lekken als een pakking stuk is.Let op dat je airflow open staat.Steeds bij het vullen en aandraaien van de cap gaat de base steeds vaster zitten zodat bij het wisselen van coils iets nodig hebt om de base los te draaien, ik zag een pincet liggen en die paste precies, en zo doe ik dat nog steeds.Geen lekkages.Ik heb er maar eenje, al meer dan een jaar.Maar we vervelen ons niet.Damp smakelijk!

Haha ik heb ze nog liggen, als ik nog een keer zin heb ga ik het nog eens proberen aan de hand van jouw tips! Dankjewel Richard!

2 hours ago, richard-V said:

Ik dacht nieuwe tank,flesje lekka lekka erbij, maar ik mix zelf.Soms een flesje uit de winkel. Die moet wel open blijven !

Dat doe ik zelf ook hoor 

en t was weer zo ver ... hervul tijd en TADAAAA JA HOOR LEKKEN ALS EEN RUND ... je word er niet goed van alles volgens hier boven gedaan... ik denk dat ik maar een andere coil ga pakken en andere ringetjes dr tussen...

Ik gebruik nu de X4 coils en die hebben tot hiertoe nog geen enkele keer gelekt :) en de smaak is ook beter. Het lekken ontstaat ook soms als de bovencap rubber de cap niet goed afsluit dus die heb ik ook 3 weken geleden vervangen en tot hiertoe blijft deze ook mooi netjes op zen plaats.