Jump to content
Matthijsmars

Wat is jouw ADV

Recommended Posts

Al zo'n half jaartje : Goji van CDD

Echt iets origineels :) want heb deze aroma nooit niet op deze forum voorbij zien komen, toevallig eens een sample besteld en sindsdien mijn adv.

Ik damp al maaanden White Vanilla van CdD. Op nummer twee al een aantal maanden Russian Roulette van Insane, en op nummer drie (ook al maanden) Heisenberg.

Op één of andere manier kan weinig anders me echt bekoren

On 24-9-2016 at 04:15, CloudyKoewnie said:

Ik heb de laatste 4maanden een halve liter cayuga van adirondack weggestoomd. Gelukkig mengt een maatje van me deze zodat ik niet €18 per 30ml betaal

Puff vapor all day

Is niet in Nederland te verkrijgen zeker? Die zelfmixer van je, verkoopt die ook anderen?

Momenteel kan ik geen genoeg krijgen van Mother Waffle van Pink Fury, met een beetje toegevoegde vanille van Valeo, vanille van Rookwinkel huismerk, en caramel van Valeo.

Vele tabaksmaken geprobeerd maar degene die ik nu toch het meest waardeer en waar ik ook mijn sigaret van kan laten staan is fifty shades of vape-tabacco met 12mg nic

Iets wreed fris: een mix van watermeloen, Koolada en een tikkie sweetener. damper.thumb.gif.36925d76f4e64c2b2d1b5711ee330153.gif

Damp uitsluitend tabak smaken altijd 15 flesjes op voorraad van 100ml diy. Favorieten zijn cabat-x en 4x van revolute, tobacco brown van eliquit france en ry4 van circus aroma. Verder altijd 10 flesjes tabacco no1 millers, tabak millers ry4 millers op voorraad. Deze 3mix ik door mekaar en daar gaat weer of cabat x of 4x van revolute bij. Verder nog diverse tabak smaken van American stars en civab. Daar is ook weer goed mee te combineren met de anderen​ smaken. Verder sigaar van millers turkisch blend. Dus genoeg om mijn 26 setjes (tanks+mods)mee te vullen. 50ml per dag gaat erdoor.

Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk

op dit moment zijn 

- blackberry mojito van one hit wonder

- pinkman

- heisenberg

mijn favo's en tussendoor damp ik wat zelf samengestelde testbatches

On 4-6-2017 at 04:29, jblackwolf said:

Damp uitsluitend tabak smaken altijd 15 flesjes op voorraad van 100ml diy. Favorieten zijn cabat-x en 4x van revolute, tobacco brown van eliquit france en ry4 van circus aroma. Verder altijd 10 flesjes tabacco no1 millers, tabak millers ry4 millers op voorraad. Deze 3mix ik door mekaar en daar gaat weer of cabat x of 4x van revolute bij. Verder nog diverse tabak smaken van American stars en civab. Daar is ook weer goed mee te combineren met de anderen smaken. Verder sigaar van millers turkisch blend. Dus genoeg om mijn 26 setjes (tanks+mods)mee te vullen. 50ml per dag gaat erdoor.

Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk

50 ml per dag  ?

17 hours ago, defonz said:

50 ml per dag  ?

da's nogal veel ja, maar als hij subohmt en een lage nicotinedosis gebruikt (of zelfs 0 mg) kan het hard gaan.

Na een aantal weken nu dampen een aantal favo dagelijkse liquids

50 shades of vape - Tobacco - 6mg

Flavourtec - Tobacco Gold - 6mg

Colinss - Royal Green - 6mg

Allemaal qua smaak dicht op elkaar, bij de flavourtec wat minder damp maar iets meer een juiste licht noterige en rokerige nasmaak. 

De 50 shades of vape is er wel 1 die zeker in het assortiment blijft zitten. Deze valt gewoon lastig te vervangen, prima tabaksmaak en iets lichter dan de flavourtec.

En dan de afwijkende in het verhaal, van Collinss de Royal Green 6mg....die was even apart, de liquid zelf ruikt licht naar zweetvoeten, maar de smaak die daar van afkomt, dat was toch wel een andere wereld. Licht zoete (bubblegum)nasmaak.

Verder tussendoor wat probeersels, voornamelijk tabaksmaken, ook niet echt bijzondere. Zodra ik een nieuwe batch ga bestellen zal ik eens een aantal niet-tabaksmaken bestellen....jullie nog goeie ideeën die flink afwijken van de standaard?

On 10/12/2016 at 10:44, Shark said:

Als adv gebruik ik zelf het liefst een mint-smaakje met wat tabak erdoor. Merk maakt me niet heel veel uit, ik probeer juist zoveel mogelijk verschillende menthol en mint smaken te vinden. 

Als je fan bent van menthol en mint kun je misschien eens Max Menthol van Aramax proberen. Ik heb deze ten alle tijden op voorraad dus mijn ADV. Vind dit tot nu toe het dichts bij een menthol sigaret komen.

Tja momenteel valt bij mij in de smaak:
Nice custard chefs flavours
Son of a biscuit eater isle of flavours
Rocket man clone

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mijn adv's zijn overdag fifty shades of vape tobacco

en 'savonds deadly sin van goodlife.

Daarnaast heb ik nog een aantal andere vaste  liquids die ik regelmatig damp , maar die die 1e 2 zijn echt dagelijks 

Ik heb alleen aroma's van CDD en heb meerdere die wel erg lekker zijn, maar als ik er echt eentje zou moeten kiezen, is het de Dubbele Peer: ruikt super, smaakt super en ik begin spontaan te kwijlen nu ik er aan denk...

Ik heb niet één adv meer, omdat ze allemaal lekker zijn. :-D
Maar als favorieten en meest gebruikt:
- strawberry vanilla bean ice Cream van diyordie
- mother's milk met eigen twist
- grant's vanilla custard clone

Sent from my iPhone using Tapatalk

1. Toast Reserve - DIY
  2. Velvet Elvis - WiSK Vapes
  3. Fruity Boobs & Frosty Boobs (= Fruity & Koolada) - DIY
  4. Pisbakkenparfumblokjes - DIY
  5. Vintage Luxuria - WiSK Vapes Private Reserve
  6. Yellowstone Chai - WiSK Vapes
  7. Käkebätterfinger - DIY
  8. King's Crown - DIY
  9. RY4 Custard - DIY
  10. Sugar Cookie
Edited by monotom

Egoïst nr. 8 White Castle (diy)

Smaakprofiel: Kostbare kokoscrème gevuld met geroosterde bruine amandelen, Bourbon vanille en een hint van een premium whisky.

Wat is deze lekker zeg, ik ben dol op kokos maar vaak smaakt het zo nep.

Hij verveelt totaal niet.

Ik ga nu ook maar een paar andere smaken proberen d.m.v. eppy's

Edited by Geetje