Jump to content

Wat is jouw ADV


Guest Matthijsmars

Recommended Posts

Guest Matthijsmars

Ik ben erg benieuwd wat jullie de hele dag door dampen.

Ik merk dat ik een voorkeur begin te krijgen voor zoete smaken. Ik damp pas een paar maanden en ben erg aan het zoeken en experimenteren.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ik merk dat ik ook van zoet hou, maar wel zacht. Geen keiharde scherpe snoepsmaak, maar wat wolliger en milder. Ik heb net voor de 4e keer 'my man' van 'one hit wonder' gekocht. Echt mijn ADV. Maar anderen vinden hem waarschijnlijk smerig haha. Premium liquids bevallen me wel beter.

Verstuurd vanaf telefoon.

Link to comment
Share on other sites

Mijn ADV is by far Rocket Man van One Hit Wonder. My man vind ik zelf echt verschrikkelijk; heb al tijden een flesje in de kast staan, maar die komt (net als Milk Man van hetzelfde merk) maar niet op.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ik heb meerdere ADV's...

  • Als ik "duur" wil doen (en niet uitverkocht): Bed of Roses van Virgin Vapor.
  • Goedkoop: Mount Baker Vapor's Blue Moo (zelf gemixt, maar ook k&k niet duur).
  • En m'n nieuwste favoriet & DIY: Monks in Love van Flavormonks.

Geen van die drie overigens qua smaak met elkaar te vergelijken (hoewel misschien net zoals @elrobbo zegt "zacht", of wellicht lieflijk?), behalve dat ik ze altijd kan dampen, ongeacht situatie en tijdstip (wat ADV voor mij betekent).

Link to comment
Share on other sites

Guest CrookedPenguin

Ik vape nu al maanden alleen maar mijn eigen max VG Banana/Custard/Cream mix (€0,80 per 30ml)!

 

Eigenlijk heb ik wel eens zin in een ander smaakje maar tot nu toe nog niks gevonden dat me niet al na 2ml begint te vervelen. Dragonfruit was wel lekker maar er moet nog iets doorheen om het wat interessanter te maken, iemand een idee misschien?

Link to comment
Share on other sites

Guest billyblanco
14 minutes ago, CrookedPenguin said:

Ik vape nu al maanden alleen maar mijn eigen max VG Banana/Custard/Cream mix (€0,80 per 30ml)!

 

Eigenlijk heb ik wel eens zin in een ander smaakje maar tot nu toe nog niks gevonden dat me niet al na 2ml begint te vervelen. Dragonfruit was wel lekker maar er moet nog iets doorheen om het wat interessanter te maken, iemand een idee misschien?

http://e-liquid-recipes.com/recipe/49573

 

Deze misschien? Dragon fruit, banana cream en strawberry.  

 

Ik koop nana cream als premix bij chefsflavours(geen idee of het 't zelfde recept is), en mix deze dan weer met Kreeds Kustard. Die Kreeds is echt heerlijk, solo of in een mix met fruit. 

Link to comment
Share on other sites

Guest CrookedPenguin
1 minute ago, billyblanco said:

http://e-liquid-recipes.com/recipe/49573

 

Deze misschien? Dragon fruit, banana cream en strawberry.  

 

Ik koop nana cream als premix bij chefsflavours(geen idee of het 't zelfde recept is), en mix deze dan weer met Kreeds Kustard. Die Kreeds is echt heerlijk, solo of in een mix met fruit. 

 

 

Ik ben begonnen met banana-cream smaakstof van TPA, maar kreeg daar vrij snel een overgevoeligheidsreactie op. Na verschillende merken geprobeerd te hebben ben ik op de smaakstoffen van Capella uitgekomen. Daarmee heb ik nergens last van zolang ik onder de 10% blijf. Het is geen perfect recept, de custard (v2) is erg goed maar de banaan zou wel wat sterker van smaak (rijper?) mogen zijn.

 

Ik ben dus wat voorzichtig met het uitproberen van andere merken, maar chefsflavors heb ik nog nooit van gehoord. Heb je daar een linkje van voor me?

 

Dat dragonfruit recept klinkt me niet zo lekker toe moet ik zeggen, maar toch bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Guest billyblanco

https://www.chefsflavours.co.uk 

Ik bestel er de laatste maanden bijna alle flavours, veel merken op voorraad, en voor een leuke prijs, helemaal via hun Facebook pagina: chefs deals and comps. Daar is een kortingscode voor 10%te vinden, maar ook regelmatig acties met 20-30% korting.

 

Ook veel premix aroma's te vinden daar voor de luie DIY'er zoals ik. Kreeds Kustard is trouwens wel met alleen capella aroma's:duim

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, S1l3nc0r said:

Damp,  zie ik dat een van mijn Adv's er niet is,  Banoffee Cookie Dough. 

 

Dat klinkt erg lekker, waar smaakt die naar?

Link to comment
Share on other sites

Guest CrookedPenguin
11 hours ago, billyblanco said:

https://www.chefsflavours.co.uk 

Ik bestel er de laatste maanden bijna alle flavours, veel merken op voorraad, en voor een leuke prijs, helemaal via hun Facebook pagina: chefs deals and comps. Daar is een kortingscode voor 10%te vinden, maar ook regelmatig acties met 20-30% korting.

 

Ook veel premix aroma's te vinden daar voor de luie DIY'er zoals ik. Kreeds Kustard is trouwens wel met alleen capella aroma's:duim

 

Bedankt, ik ga 'm gewoon 's proberen. Ik vind de vanille custard v2 al zo goed dat ik daar niks beters voor hoef.

 

45 minutes ago, Ton said:

Dat klinkt erg lekker, waar smaakt die naar?

 

Banaan, toffee(caramel) en koekjes deeg als het goed is.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb eigenlijk geen enkele liquid voor ADV.

Er staan elke dag zes of zeven tankjes klaar, die ik door de dag om beurten zo'n beetje gebruik.

Wat ik op dit moment wel het lekkerst vind is, Kryptonite, Cloudy Absinth, Minty Licorice en Mystic purple.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Steamboy said:

Ik heb eigenlijk geen enkele liquid voor ADV.

Er staan elke dag zes of zeven tankjes klaar, die ik door de dag om beurten zo'n beetje gebruik.

Erg herkenbaar, bij mij op dit moment 6 Limitless(en) en een Azeroth in gebruik, gebruik de laatste maanden voor meer dan 90% van de tijd RDTA's.

 

Dagelijkse DIY liquids zijn op dit moment, Blue Addy yogurt, Cereal milk, Unicorn milk, Addys yogurt, Monster melons, Strawberry milkshake & Addys custard.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...