Jump to content
Guest Beheer

E-Cig4u.nl

Recommended Posts

Guest Beheer

- Service (hoe makkelijk/moeilijk er wordt gereageerd op mail, vragen, problemen met betaalsysteem etc..)

- Klachtafhandeling ( hoe makkelijk/moeilijk er wordt omgegaan met defecte producten, of producten die niet aan de wensen voldoet)

- Verzendsnelheid ( wordt er in de regel geleverd binnen drie dagen, of duurt het langer )

Eigenlijk te vroeg om al echt te stemmen,( maar ik ben gelukkig enigszins bevooroordeeld.. :grins )

Leverings-snelheid was bij eerste bestelling perfect.

Service ook...

Klachtenafhandeling heb ik nog niet nodig gehad, maar daar heb ik vertrouwen in..

Ik heb nog niks besteld( omdat ik even niks nodig heb), maar zeker als het om service gaat, zit dit zeker goed.

De site ziet er al prachtig uit, met goede voorlichting. Dit is al een groot stuk van de service........ :ponpon :ponpon :a025

Guest goldenfan

ik wel besteld, gister betaald en vandaag al in de bus. goede spullen . alleen de envelop was stuk, maar alles zit erin. goed hoor.

ow janny, stuk? grr bedankt postnl :shedevil

Ben wel blij dat je alles hebt ontvangen :meisje

Ik heb gestemd. Spulletjes waren snel geleverd, en ook snel antwoord op je mail.

Goed zo Monkey !!

( en geen klachten dus daar ook niet op gestemd)

Guest Lotje

bestelling sneller dan het geluid geleverd!!

SUPER APIE!!!!

:a025

(Ik heb niks te kankeren dus bij klachtenbehandeling niks aan gevinkt hihih)

Guest dystopian

Vanuit belgie gisteren 2 bestellingen gedaan.

Gaat wat lastig via maestro systeem... het wou niet lukken en na contact met monky (die avond zelf nog 23.00u) heb geld elektronisch overgeschreven. Kan dus niet klagen.

Ben benieuwd wanneer de producten hier gaan aankomen. (Op een zaterdag avond besteld)

Guest dystopian

Alles donderdag (4 dagen, belgie) aangekregen en in tact. Bedankt

Alles perfect.

Mijn bestelling op de 3e dag binnen , en dat helemaal naar Belgie.

Deze webshop is goed bezig. :worship

:dogroos

vandaag ook gestemd. 3x zeer goed  :ponpon Ik heb laatst een klacht gehad en die is perfect opgelost  :meisje

duidelijke website

1ste bestelling was volgende dag binnen

vandaag is de 2de bestelling op de post gegaan hoop dat het morgen aankomt vanwege drukte bij de post anders komt het overmorgen

heb verder nog geen klachten gehad dus hoe de behandeling daarvan is weet ik niet maar dat zal wel uitstekend zijn

Wegens omstandigheden niet kunnen ophalen gisteren.

Even mailtje gestuurd en vandaag binnen  :ponpon

Nou de vv zit op spuitje en lekker hoor  :egypt.

Bedankt meid

Guest Marcel

Ik ben nieuw hier, ook wat betreft... uhhhh ok...  alles wat e-cigs betreft.

Nu is dit een POLL voor Service, Klachtbehandeling en Leveringssnelheid.

Uiteraard is dit zeer nuttig voor klanten. En ik dank diegene die deze thread gestart is, en alle voters die hier hun vote hebben geplaatst.

Nu mijn vraag :

Kan de poll uitgebreid worden met het onderwerp : OMBOUWSERVICE EGO-T ATOMIZER NAAR MOD  ?

Wat ik zo graag wil weten is :  Wat zijn de ervaringen met een mod voor de ego-t ? Hoe lang gaat die mod gemiddeld mee, en is het dus wel of niet nuttig om het om te laten bouwen, of kan je beter gewoon elke keer een nieuwe kopen ?

Voor een newbe is, de meer info de beter (and thats me)

Alvast mijn dank

Klein stukje verder, Marcel......http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=2221.0

:priest

Ik had een paar bestellingen bijeen gespaard door de omstandigheden met tnt, maar gisteren verstuurd vandaag in huis, thanx Monky... :bestfriend

Bij mij was het de eerste keer dat het niet de volgende dag is huis was. Het is maandag verstuurd, moet vandaag nog naar de post kijken maar zal er nu wel zijn. Wat ik zo vreemd vind, rond de kerstdagen had ik wel bestellingen de volgende dag en nu dus niet terwijl je zou zeggen dat de post het toen veel drukker had als nu.