Jump to content

Cthullu RTA V2

Recommended Posts

Ik heb deze RTA nu ongeveer 5 maanden en jah, hij doet wat ie moet doen.

Verpakking is mooi en de RTA wordt goed en compleet geleverd: single coil deck, dual coil deck, extra glaasje (mat), extra drip-tip (wit gemaakt van delrin) en natuurlijk een kleine blauwe schroevendraaier en inbus sleuteltje en reserve schroefjes en o-ringen.

Het eerste gebruik verliep wat moeizaam. O-ringen waren erg stroef en het duurde even voor ik hem helemaal uit elkaar had gehaald. Toen dat eenmaal gelukt was en ik hem had opgebouwd en alles had gemonteerd kwam ik het volgende tegen: de RTA heeft een juice flow control (zoals de meeste RTA's en tankjes tegenwoordig hebben) maar deze is echt onduidelijk (vindt ik dan). In plaatst dat er zichtbare gaatjes zitten, zitten er onderin de tank een aantal sleuven, welke open en dicht gedaan kunnen worden met een draaibare ring. Eerlijk gezegd... wat een "piep" systeem. Na veel googlen ben ik erachter gekomen dat ik niet de enige ben die dat vindt en dat er een oplossing voor is: juice control eruit halen. Vrij makkelijk te doen gelukkig, dus na ongeveer een half uur had ik een RTA die nu ook vloeistof naar de wicks liet gaan :cheerpon

Het vullen van het tankje is daarentegen wel erg makkelijk: topfill, je schroeft het bovenste stukje van je tankje en vullen maar! Fijn en makkelijk.

Beetje dampen en testen en ja presteert goed! 

Even de luchttoevoer bijstellen. Dat is best lastig... Het tankje zit namelijk erg "flush" op je mod... Met andere woorden, ik moet mijn tankje iets los draaien van de mod voordat ik de AFC kan bijstellen. Voordeel is wel dat die absoluut niet kan verlopen.

Doordat ik de juice flow control eruit heb gehaald is het bijvullen ietsje anders geworden. Ik sluit nu eerst de AFC en vul daarna bij. Resultaat is wel dat ik af en toe lekkage heb. Maar dat neem ik voor lief :).

Het uiterlijk van de RTA is erg mooi. Ik heb ook van deze de zwarte uitvoering, en met het heldere glaasje en een iets bruinige vloeistof komt de Cthullu binnenin de tank erg mooi uit! Zelfs met het matte glaasje is die nog zichtbaar!

Al met al heb ik een beetje een haat/liefde verhouding met deze mooie RTA. De witte drip-tip op de foto zat bij de tank. Fijn ding!

Of ik hem weer zou kopen... Ik denk het niet. Nu ik de Billow V3 ook heb.

cthulluv2.jpg

• Like 2