Jump to content

Kan geen tekst invoeren in editor (Chrome, Mac)


Recommended Posts

46 minutes ago, Jorijn said:

Zonder teveel in detail te treden wat ik veranderd heb, kan iemand roepen of de problemen verholpen zijn?

 

Ik heb even getest of ik een al geschreven tekst kan veranderen. En dat lukt nu.

 

En het stuk tekst wat ik hier schrijf is geschreven in Chrome. Zover ik kan zien lukt dat ook.

 

Moet wel even vermelden dat Chrome vanochtend ook een update heeft gehad naar Versie 53.0.2785.89 (64-bit).

 

Voorlopig werkt het voor mij dus weer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marianna said:

 

En ik kan (met Windows 7) al een hele tijd geen plaatjes meer invoegen in een bericht, noch als bijlage meesturen.

 

Dan krijg ik de melding:  There was a problem processing the uploaded file. Please contact us for assistance.

Ik ook,  ik voeg dan de link naar het plaatje in,  geupload op een externe site

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Marianna said:

En ik kan (met Windows 7) al een hele tijd geen plaatjes meer invoegen in een bericht, noch als bijlage meesturen.

Dan krijg ik de melding:  There was a problem processing the uploaded file. Please contact us for assistance.

 

Ik denk dat je aan je taks zit qua uploadruimte.

 

4 hours ago, S1l3nc0r said:

Ik ook,  ik voeg dan de link naar het plaatje in,  geupload op een externe site

 

En jij ook. Dus dan rest inderdaad het gebruiken van een extrerne site...

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Karin Spaink said:

 

Ik denk dat je aan je taks zit qua uploadruimte.

Geen idee welke uploadruimte.

De plaatjes die ik probeer te uploaden, zijn in ieder geval klein; de laatste die geweigerd werd, was/is slechts 60kB, maar de hoogte was/is 458px, dus misschien een beetje te hoog.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marianna said:

Geen idee welke uploadruimte.

De plaatjes die ik probeer te uploaden, zijn in ieder geval klein; de laatste die geweigerd werd, was/is slechts 60kB, maar de hoogte was/is 458px, dus misschien een beetje te hoog.

 

Als je aan je taks zit, zit je aan je taks.

 

Link to comment
Share on other sites

Desktopversie: Klik op je gebruikersnaam rechtsboven en kies dan "Mijn Bijlages"

Mobiele versie: Klik op de drie streepjes rechtsboven, en kies dan voor "Account" > "Mijn Bijlages"

 

Daar kun je zowel je taks vinden als je oude plaatjes opschonen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, JaWa said:

Daar kun je zowel je taks vinden als je oude plaatjes opschonen.

Dankjewel!

Ik ben geen voorstander van het verwijderen van plaatjes uit oude berichten, en imagehosting sites vind ik onbetrouwbaar, want 't is me al eens overkomen dat zo'n site ermee ophield en toen waren al mijn plaatjes op diverse fora ineens foetsie.

Dilemma

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...