Jump to content
Thomas

Eleaf Aster

Recommended Posts

Vandaag naar deze winkel geweest voor een nieuwe set. Mijn vorige was de C14. Verteld dat ik weinig gier ervaarde met de c14, af en toe wat liquid in de mond, dat ik mtl het prettigste vind. Kortom dat het wel wat meer mocht zijn. Op aanraden van de uitbater de Eleaf Aster aangeschaft. Kende het merk eerlijk gezegd zelfs niet. Ik ben nog steeds vrij nieuw in de wereld van het dampen dus ik wist niet wat te verwachten. Wel ik heb meer gekregen, veel meer. In de manual staan een hoop zaken die ik nog niet begrijp. Er zijn bv verschillende outputs mogelijk blijkbaar, de airflow is regelbaar.... Wat ik wel al kan zeggen is dat ik meer gier gekregen heb. Ik damp op dit moment mijn vaste smaak, three strikes out 12mg en de gier is bijna te sterk. Echt doortrekken gaat niet. Op aanraden ook oriental tabocco van 6mg gekocht en die zou iets minder heavy moeten zijn. Wordt in ieder geval wat zoeken voor ik dit ding onder de knie heb.

Da's weer een nieuw model van Eleaf, hij is bij de meeste NL webshops nog niet eens op voorraad. De naam Aster deed bij mij geen belletje rinkelen, maar na ff googelen kwam hij me wel bekend voor.

Welke tank heb je erop zitten? Als je het niet weet kun je een foto bijvoegen, dan herkennen wij hem wel.

Die dingen in de manual die je niet begrijpt kun je het hier neerzetten.

De tank is een aspire nautilus X.  https://www.elementvape.com/aspire-nautilus-x-sub-ohm-tank

Waar ik vooral geen verstand van heb, is de verschillende output standen die je kan instellen:

The ASTER is installed with the latest firmware with various output modes including VW, Bypass, Smart and TC(Ni,Ti,SS,TCR) modes, bringing you different vaping experiences.