Jump to content
elja

A billion lives naar Nederland???

Recommended Posts

3 minutes ago, elja said:

Haha, kan zien dat je niet een language-wonder bent.

Google translate  kan helpen.

Google translate is ook 1 van m'n standaard hulpmiddelen bij het vertalen ja ... lol (Ook google zelf bij het vertalen/achterhalen van sommige Amerikaans/Engels specifieke gezegdes)
Maar .. ik red me wel , alleen Engels is alweer zo'n pak hem beet 30 jaar geleden toen ik er les in kreeg .. :e33 hehehe (Behalve techniek specifiek Engels. Maar ik kan niet heel de film blijven raskalen over bolts, nuts gaskets en washers :e33)

Nooit van gehoord. Is hij op dit moment ergens te zien? Torrents, youtube oid.. En is het echt goed wetenschappelijk of propaganda vergelijkbaar met de thc/cbd lobby die denken dat wiet alles geneest?

Deze docu zou niet misstaan tussen alle ander kritische doc's die op Netflix staan. Wat dat betreft hebben ze best een goed aanbod. Zou mooi zijn als het lukt, maar ik vraag me af hoeveel verzoeken er zouden moeten zijn om hem te plaatsen.

1 hour ago, Eclecticon said:

Nooit van gehoord. Is hij op dit moment ergens te zien? 

alles is illegaal te streamen, zoals putlocker. Echter moet je er dan naar zoeken en ik denk juist dat het goed is als het onder de aandacht komt van mensen die aan de zij lijn staan. Ook Amazon en een aantal andere hebben het, maar de meest populaire service Netflix nog niet. Dus te meer legale platformen des te beter 😉

Edited by Wed

Thanks @Quidam

@Wed, dat weet ik allemaal wel en natuurlijk is toegankelijkheid voor de massa belangrijk als het bijdraagt.. maar het ging me even om het feit dat ik hem wil zien.

Dat is inmiddels opgelost, VPN aan, torrent gevonden en die loopt nu. Ben benieuwd.

Staat toch nog steeds "gewoon" online via usenet/spotnet/torrent?

Subs daarentegen..... ik blijf hopen.