Jump to content
Sign in to follow this  
Raycoupe

nikoliquids, waar online te bestellen?

Recommended Posts

In een winkeltje in Duitsland waar ik af en toe kom verkopen ze e-liquid van het merk Nikoliquids. Nu is dat een gewoon tabakskioskje in een winkelcentrum en het aanbod is dan ook zeer wisselend, 't is maar net wat ze in huis hebben. De liquids van Nikoliquids vind ik erg lekker, vol van smaak en ik kan gerust de zware 18mg nicotine variant aanschaffen en daar de helft VG bij gooien waardoor het nog een stuk betaalbaarder wordt ook. Blijkt dat ik het erg lekker vind om wat van hun cola smaak toe te voegen aan m'n DIY liquid whiskey en Djeby.

Nu probeerde ik dat spul online te vinden, maar ik zie het alleen bij Duitse webshops te koop en die versturen het niet meer naar NL.

Weet iemand een adresje wat wel levert in Nederland?

16 minutes ago, kurt-heidi said:

Zit het nu even te proberen en ze hebben het smaakje wat ik o.a zoek, cola (8 of 16 mg/ml maakt me niet uit). Eerst accountje aanmaken, anders kun je niets in je winkelwagentje gooien. He, blijken de verzendkosten 17 euro te zijn met Deutsche post of 83 euro met DHL ?!

Bedankt voor het zoeken, maar deze wordt het niet. :nee

Het zoeken naar e-sigaret winkels hier vlak over de grens met Emmen (Meppen bv) heeft ook nog niet veel opgeleverd, maar dan is er goede kans dat ze dit merk hebben. Daar tips over ook altijd welkom. :-)