Jump to content
Karin Spaink

Flavormonks.be

Recommended Posts

Hoi Dampforum leden. Wij zijn Flavormonks, we produceren aroma's in Belgisch Limburg. We zijn al een heel klein beetje bekend in het dampwereldje. Om ons ook bekend te maken op het Dampforum lijkt het ons wel leuk om speciaal voor de leden hier een kortingscode te voorzien.

Met de code "dampforum15" krijg je 15% korting op al onze producten. Bestellen kan via onze website www.flavormonks.be en de actie loopt tot en met 21-08-2016. Gratis verzending vanaf €10 in Nederland en België.

Nog veel dampgenot,

Het Flavormonks team.

Edited by Flavormonks

Welkom,bij mij is Flavormonks al lang bekend,en een van mijn favorieten.

Verstuurd vanaf mijn SM-T560 met Tapatalk

Welkom op het forum !

Ik damp ook al een paar maanden jullie aroma's en er staan nog een 5-tal soorten  in de steep om  te testen. 

Ook een zeer goede service via e-mail.

Een van mijn  favoriete merken omdat jullie ook de gelaagde smaakjes aanbieden. Top !

@Flavormonks Wat een mooie site en verleidelijke etiketten, ik ben erg benieuwd hoe de zojuist bestelde aroma's me gaan smaken, maar het water loopt me nu al in de mond! 

Ik durf het bijna niet te vragen, maar gezien jullie naam kan ik het toch niet laten...
Enige kans op (in de toekomst) elixers/likeuren aroma's zoals Chartreuse, Benedictine e.a.?
Monnikenwerk me dunkt!

Edit 17/8: supersnel geleverd, dankjewel! (en nu ga ik geduld betrachten om de smaken in mijn mixjes te laten steepen :-))

Edited by tsiis

Geert en Vero, hartelijk dank voor de snelle service, en het handgeschreven persoonlijke berichtje bij de bestelling.

Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen, en heb jullie ondertussen ook bij mede-dampers aangeraden.

De Mojito ruikt inderdaad spot-on!

On 8/15/2016 at 11:49 PM, tsiis said:

@Flavormonks Wat een mooie site en verleidelijke etiketten, ik ben erg benieuwd hoe de zojuist bestelde aroma's me gaan smaken, maar het water loopt me nu al in de mond! 

Ik durf het bijna niet te vragen, maar gezien jullie naam kan ik het toch niet laten...
Enige kans op (in de toekomst) elixers/likeuren aroma's zoals Chartreuse, Benedictine e.a.?
Monnikenwerk me dunkt!

Edit 17/8: supersnel geleverd, dankjewel! (en nu ga ik geduld betrachten om de smaken in mijn mixjes te laten steepen :-))

Haha Tsiis, goede vraag. Probeer de Monks in Love maar eens, is gebaseerd op Parfait d'Amour, een oud elixer. Sinaasappel en violetjes zijn de basissmaken. Op korte termijn komen er nog wel een paar. Van klassiekers gesproken, we zijn ook bezig met o.a. rozemarijn recepten, wat een zaligheid om dat te vapen. De fijnproevers onder ons gaan verwend worden binnenkort  ;-)

Hoi Dampforum leden. 

Voor degene die ons niet volgen via Facebook, we hebben een actie lopen, 10 EPPIES KOPEN, 5EPPIES GRATIS. Verzending in Nederland en België is ook GRATIS.

Dus, voor €9 heb je 15 ml. Flavormonks aroma's. Daar kan je dus 150 ml. e-juice mee maken. 

-Ga naar onze website, www.flavormonks.be 
-kies 15 eppies uit 
-geef de code 15eppies in bij het afrekenen
-kies GRATIS verzending
-reken 9 euro af
-klaar, je eppies worden dezelfde dag nog verzonden.
-het genieten kan beginnen :-)

Opgelet: de actie loopt tot en met volgende week dinsdag.

Laat ik dat nou maar eens gewoon doen... :P

Done....

Edited by Bata4

54 minutes ago, Flavormonks said:

Hoi Dampforum leden. 

Voor degene die ons niet volgen via Facebook, we hebben een actie lopen, 10 EPPIES KOPEN, 5EPPIES GRATIS. Verzending in Nederland en België is ook GRATIS.

Dus, voor €9 heb je 15 ml. Flavormonks aroma's. Daar kan je dus 150 ml. e-juice mee maken. 

-Ga naar onze website, www.flavormonks.be 
-kies 15 eppies uit 
-geef de code 15eppies in bij het afrekenen
-kies GRATIS verzending
-reken 9 euro af
-klaar, je eppies worden dezelfde dag nog verzonden.
-het genieten kan beginnen :-)

Opgelet: de actie loopt tot en met volgende week dinsdag.

Fijn dat jullie ook denken aan de Facebook-loze medemens!

Gister meteen gebruik van gemaakt en vandaag al verzonden.

Geert en Vero, bedankt voor deze leuke actie, geeft me de mogelijkheid om nog meer uit jullie assortiment te testen.

@Flavormonks, ga zo door!

Hetgeen ik vorige week besteld heb, staat nu deels te steepen.

Wat raden jullie aan als mengverhouding voor de G's Custard en de Biscuits samen?

Ik mix deze op 75% VG...

Cheers

39 minutes ago, S1l3nc0r said:

Geert en Vero, bedankt voor deze leuke actie, geeft me de mogelijkheid om nog meer uit jullie assortiment te testen.

@Flavormonks, ga zo door!

Hetgeen ik vorige week besteld heb, staat nu deels te steepen.

Wat raden jullie aan als mengverhouding voor de G's Custard en de Biscuits samen?

Ik mix deze op 75% VG...

Cheers

Biscuit is een subtiel aroma, G's Custard iets meer aanwezig. Om ze allebei goed te laten uitkomen in je +VG base zou ik 13% G's Custard nemen en 7% Biscuit. Zo heb je wolken met smaak.

Edited by Flavormonks

Vandaag binnengekregen... zag er goed uit.. rook lekker...
Meteen nog een paar smaken erbij besteld.... ben zo nieuwsgierig...

Hallo Flavour monks...
Nou heb ik van die eppies besteld en gekregen, en heb ik ook een base 70-30...

Kan ik ook ergens vinden hoeveel ik bij een eppie moet mikken, en hoelang ik het moet laten "steepen"?

Dacht dat ik het ergens had zien staan maar kan het niet meer vinden...

@Bata4 bij de smaakomschrijving per smaakje staat het adviespercentage en een soort van liniaaltje met de steeptijd in dagen. Bij alle smaakjes die ik heb besteld staat als aanbevolen percentage 10%, dus 1 ml flavor en 9 ml base (zelf doe ik gewoon het hele eppie bij 10 ml, makkelijke mixer hier). Even checken wat er bij de door jou bestelde smaakjes aanbevolen wordt.

5 minutes ago, cleootje pio said:

@Bata4 bij de smaakomschrijving per smaakje staat het adviespercentage en een soort van liniaaltje met de steeptijd in dagen. Bij alle smaakjes die ik heb besteld staat als aanbevolen percentage 10%, dus 1 ml flavor en 9 ml base (zelf doe ik gewoon het hele eppie bij 10 ml, makkelijke mixer hier). Even checken wat er bij de door jou bestelde smaakjes aanbevolen wordt.

Bedankt..., nu zie ik het....

20 hours ago, Bata4 said:

Hallo Flavour monks...
Nou heb ik van die eppies besteld en gekregen, en heb ik ook een base 70-30...

Kan ik ook ergens vinden hoeveel ik bij een eppie moet mikken, en hoelang ik het moet laten "steepen"?

Dacht dat ik het ergens had zien staan maar kan het niet meer vinden...

.Steepen is smaak afhankelijk, zo zijn er flavormonks aroma's die al na 2 dagen heel goed zijn en ander aroma's die nog beter worden na een goede 7 dagen  of langer te laten steepen.

Geert en Vero, nice to see you here at the forum. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEElcome.

Geert&Vero, ik ben zéér tevreden over jullie smaakjes, prima prijs/kwaliteits-verhouding.

De gin is een adv sinds ik hem heb gekocht en van de 15 eppies staan er diverse te rijpen.

Ik ging net op zoek naar braam, van cdd een van mn favo's, maar die zie ik bij jullie nog niet.

Mss een idee?

Groetjes Kees