Jump to content

Smoke4Fun.nl


Guest Karlo

Recommended Posts

Sommige rokers vonden de smaak maar wat vreemd en sommige rokers vonden het zelfs lekkerder dan een sigaret smaken. Degene die nog twijfelden hebben een wegwerp sigaret meegenomen en sommige rookten zelf niet, maar die namen hem voor een kennis/vriend mee. Super leuk allemaal. Marleen aka Mabel van het forum kwam ook gezellig langs en we hebben even wat smaken en apparatuur aan elkaar laten proeven.

Er kwam ook nog een ouder marrokaans stel die toch samen wilden stoppen met roken en hebben ook een intro kit meegenomen. Dat was wel een van de moeilijkere verkopen daar ze niet zo goed nederlands konden praten en mijn marrokkaans niet echt supertop is  :169.

En verder nog een paar intro's verkocht maar meerendeel de wegwerp sigaretten, daar mensen het toch eerst graag willen proberen. Voor de rest alle rokende mensen die ik zag rond lopen of bij het pin apparaat stonden een flyer in de hand gedrukt :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mijn Herziende review van de NexGen E-sig - Herziende ??

Ja, herziende, op een ander forum was ik met de 1e versies alles behalve tevreden met de aankoop van een set.

Dit is inmiddels gewijzigd door tal van redenen en werd het dus tijd voor een herkansing mbt tot de NexGen Set.

-------------------------------------------------------------------------------------

Herziening van mijn 1e Review omtrend deze set.

De smaak van de Reguliere Cartomizers zijn drastisch gewijzigd en smaken nu echt naar tabak

en geven zelfs een gevoel van voldoening na 8-10 hijsen.

Bovendien is de Cartomizer zelf ook aangepast, want de damp die nu zowel op de EIGEN batterij

alsook op de overige batterijen uit de Cartomizer komt is heel veel warmer.

Toch kun je redelijk lang met een Cartomizer doen, omdat je na 8-10 hijsen het rokers moment krijgt.

Gefeliciteerd Tessa, met het behaalde resultaat.

Ik gebruik de NG Batterij nu dagelijks en moet constateren dat hij iets sterker geworden is,

maar hij is nog steeds niet gericht op continue dampen.

En de eerlijkheid gebied me te zeggen, dat als je het rokers moment na 8-10 hijsen krijgt,

je inderdaad langer een langer tijdsbestek met de batterij zou kunnen doen.

Toch is de aanbieding zoals die je nu hebt met 2 batterijen eigenlijk zoals de set samenstelling zou moeten zijn.

Het gunstige van deze zet zit 'm dan ook in de korte oplaadtijd van de batterij,

want met slechts 1,5 uur zit de batterij al weer vol.

De Batterij hijst lekker licht en kan doordat het een 510 aansluiting heeft worden voorzien van alle

ander produkten die op de 510 aanslutingen gebruikt worden.

Het is een automatische batterij dus men hoeft geen knopje in te drukken om een hijs te kunnen nemen.

Deze batterij is niet gevoelig voor druk verschillen,

dus deze kun je gerust meenemen in een vliegtuig zonder bang te hoeven zijn dat ie aangaat.

De automatische batterijen die je her en der los kunt kopen, zijn wel hele gevoelige batterijen,

die hebben heel veel last van druk verschillen en zouden minder geschikt zijn om mee te nemen in een vliegtuig.

Dus dat is een groot pluspunt voor deze kleine Batterij uit deze Set.

Ook laten deze vernieuwde Cartomizers zich zeer goed gebruiken op de andere 510 mini's batterijen en

ook op die batterijen gaan de Carto's langer mee dan in mijn 1e Review voor deze set.

De menthol Cartomizers hebben ook een geheel andere smaak gekregen dan dat ik had in mijn 1e Review.

Je kunt desgewenst deze vernieuwde Carto's ook op een 650 Mah batterij gebruiken, waarbij de cone dan netjes over de Carto heen past.

Hou er dan wel iets rekening mee, zeker bij continue gebruik, dat je de Cartomizer op tijd voorziet van liquid,

damp ze niet te droog, want dat zou de Cartomizer net zo beschadigen als bij alle Cartomizers van dit soort.

Cartomizers van dit soort houden ervan om vochtig gehouden te worden, zo ook deze.

Gezien deze positieve ontwikkelingen en het feit dat de Fabrikant inderdaad besloten heeft zijn eigen smaak

ook in flesvorm te gaan leveren, dus ook een Scorelijst voor deze Set met 1 Batterij.

Mijn score lijst:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Damp:  8 - Een goede damp densiteit, middel grote wolken.

Damp beleving:  8,0 - Warme tot hete damp.

Troath & Nose hit:  7,9 - Duidelijk aanwezig

Gebruik Carto:  7,9 - Hijst zeer licht, op eigen batterij en op de ander batterijen ook.

Smaak:  9,2 - Een heuse tabak smaak.

Smaak beleving:  8,9 - Smaak van echte tabak op de tong en via neusgaten, ben nu al dik tevreden met deze vernieuwde smaak.

Gebruiksduur:  7 - Door de rokers momenten een langer tijdsbestek met de Batterij en Carto kunnen doen.

                  -  is zeker niet slecht voor zo'n kleine inhoud +/- 2.0 ml.

                  -  (Staat natuurlijk geheel los van de veel grotere cartomizers en tanks waar meer liquid ingaat)

                  -  (En is zeer zeker niet te vergelijken met de vernieuwde en nieuwere Dual Coils - hoewel de damp uit deze Carto's net zo warm wordt)

Gebruik Batterij:  7  - Door de goede rokers momenten een langer tijdsbestek met de Batterij kunnen doen.

Hervullen Carto's:  8,8 - Heb al verscheidene Carto's meer dan 20x Hervult zonder smaak verlies aan de Liquids.

                                        - Dat is toch al gauw een verbetering op de KR808D-1 Carto's.

Eindscore:  8.08

Is deze set zoals ik hem heb gekocht met 1 Batterij geschikt voor zware rokers ??

Ja en Nee.

Ja:

Omdat de Reguliere Carto's een echte tabak smaak heeft en je inderdaad na 8-10 hijsen het moment krijgt

om de sigaret terzijde te willen leggen.

Nee:

Omdat de zware rokers graag continue willen dampen, maar daar is de batterij niet geschikt voor

en omdat je al eerder je rokers moment krijgt, damp je er vanzelf niet mee door.

Ga de je de Carto's vullen met je eigen liquids, dan ben je hoogst waarschijnlijk het rokers moment kwijt

en is ie niet meer geschikt voor zware rokers of dampers.

Er wordt in 1e instantie bij de Set maar 1 batterij geleverd.

Zoals aangegeven in mijn scorelijst heb ik al verscheiddene Carto's meer dan 20x hervult zonder kwaliteits verlies.

De smaak blijft goed overeind ondanks dat ik mijn eigen liquids in de Carto's doe.

Heb tot nu toe nog niet meegemaakt een metaal smaak te proeven, dus vooralsnog,

de aanschaf prijs van de Cartomizers is niet goedkoop, maar de smaak en de duur/lengte dat je ze

kunt blijven gebruiken en het gemak zoals je ze kunt na- of hervullen, maakt heel veel goed.

(en nog steeds moet ik testen, wat de Mah waarde en de voltage van deze kleine batterij is)

Mijn eind conclusie:

De set ansiech is er 1 in de klasse van Mini sigaretten en zoals Karlo al aangeeft presteert hij zeker niet slecht

voor een mini.

Zeker nu met de vernieuwde Cartomizers en de vernieuwde smaken, is de set een mooi compleet geheel geworden.

De set is zeer zeker geschikt om als beginner ermee te beginnen, omdat men geen geklieder heeft met het vullen van de tankjes met liquids.

En het bepalen van welke smaak men wel of niet lekker vindt of het dichtste in de buurt komt van de echte sigaret

die men kort daarvoor nog gebruikte.

De smaak van de Reguliere Cartomizers geven een echte tabaks gevoel aan de Tong, Neus en keel,

het heeft een goede tot zeer goede Throath en Nose hit (gier) en de smaak gaat niet gauw vervelen.

Voor die mensen die gewend zijn om lichte sigaretten te roken,

is deze set ook zeer geschikt zij het dan dat men kiest voor een Cartomizer met een LOW nicotine gehalte.

In mijn bescheiden mening is 1 batterij per set net niet toereikend om een dag door te komen,

mijn voorstel aan Tessa is dan ook, gooi desnoods de prijs per set iets omhoog, maar lever er standaard een 2e batterij bij.

De Set zelf is niet de goedkoopste die er op de markt is,

maar je krijgt wel een hoop kwaliteit en gebruikers gemak voor terug.

- ik heb al gehoord van enkelen dat ze 1 a 2 dagen doen met 1 cartomizer

- dus omgerekend zijn ze per Carto al goedkoper uit als dat ze voorheem 1 tot 2 pakjes echte sigaretten rookten.

Dus gezien de gewijzigde status van deze set in mijn bescheiden opinie,

zal ik deze set (met 2 batterijen) wel degelijk aan prijzen bij diegene die graag willen overstappen

en een smaak beleving willen hebben zoals ze voorheen met echte sigaretten ook hadden.

Nogmaals Tessa, gefeliciteerd met de behaalde resultaten bij je Fabrikant en met het behaalde eind-resultaat.

Link to comment
Share on other sites

Zeer binnenkort zijn bij ons de E-Liquids van Liqua te verkrijgen bij www.smoke4fun.nl

De liquids zijn van zeer goede kwaliteit en zal iedereen verbazen met de pure heerlijke fruit en tabaksmaken.

Hou onze website in de gaten. Zoals gewoonlijk zullen wij de prijzen inclusief de verzendkosten hanteren.  :jazeker

liquaimage3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

groetjes,

Tessa

Link to comment
Share on other sites

Ze zijn al onderweg naar mij. Gisteren is de bestelling vanuit China verzonden. Als het goed is verwacht ik ze dit weekend als alles mee zit.

@Karlo: Jaja ik wil graag iedereen zoveel mogelijk kunnen bieden op het e-roken gebied.  :cigar

gr. Tessa

Link to comment
Share on other sites

ergens wist ik bij je entree al dat er meer in je zat dan vergelijkbare 1 merk shopjes die inmiddels als paddestoelen

(tis herfst he) uit de grond schieten... ga zo door meid!...  :bliss

Link to comment
Share on other sites

Ja ja we gaan weer vrolijk door met het mensen laten bekendmaken met het elektrisch roken.

Zaterdag 29 oktober staan we dan ook op de braderie van Rotterdam Zevenkamp van 10:00 tot 17:00. En ja zelfs mijn vader (de topdesigner van mijn website) komt gezellig mee  :meisje

Wederom is iedereen uitgenodigd om gezellig langs te komen voor een proefrondje of voor de babbel.

groetjes Tessa

Smoke4Fun

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond allemaal,

Met trots wil ik jullie vertellen dat ik vanaf heden de nieuwste e-liquids verkoop van het merk Liqua. Zoals jullie weten ben ik bezig om een webshop te beheren wat op ten duur alles wat met e-roken te maken heeft te kunnen bieden.

Bij dezen hebben wij de stap genomen om de lekkerste liquids over te laten komen.

liqua_image_3.jpg4ea5b8168a28f.jpg

Check onze website www.smoke4fun.nl om de nieuwste smaak sensatie te beleven.

Voor de zwaardere dampers onder ons hebben wij ook de extra sterke tobacco cigar en traditional in de 24 mg besteld.

Alle prijzen zijn, zoals u bij ons gewend bent INCLUSIEF verzendkosten.

met vriendelijke groet,

Tessa

Smoke4Fun

Link to comment
Share on other sites

:steamed

aangezien jij volgens mij nooit slaapt, valt daar niet tegenaan te boksen..

laat in elk geval een tabaksmaakje voor me over, wil je  :grins

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...