Jump to content
roelie

Geekvape Tsunami 24 RDA

Recommended Posts

Binnen enkele dagen mijn eerste dripper binnen maar ik heb een vraagje over de coils.

Ik heb draad liggen van UD 316L SS , 26 en 28 AWG...zijn deze bruikbaar voor in de Tsunami of kijk ik beter uit naar wat anders?

En bouw ik best een Dual coil of Single coil hierin?

1 hour ago, roelie said:

Ik heb draad liggen van UD 316L SS , 26 en 28 AWG...zijn deze bruikbaar voor in de Tsunami of kijk ik beter uit naar wat anders?

En bouw ik best een Dual coil of Single coil hierin?

Prima SS draad, kun je zeker gebruiken voor in je Tsunami ?

Dual of Single coil, je kunt de airflow van de Tsunami zowel voor Dual of Single instellen, dus gewoon allebei een keer proberen, de beste keuze is toch echt jou persoonlijke voorkeur.

33 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Prima SS draad, kun je zeker gebruiken voor in je Tsunami ?

Ok bedankt! Op youtube wat opgezocht over deze dripper maar daar werken ze allemaal met die speciale draadsoorten.

Omdat ik nog maar net begonnen ben met coils zelf te maken hou ik het voorlopig maar bij mijn SS draad :)

....ook kom ik heel vaak kanthal tegen maar wat geeft nu precies het verschil tussen deze twee,of is het gewoon een kwestie van smaak...?

Kanthal heeft een hogere weerstand dan Stainless Steel. In tegenstelling tot SS is Kanthal niet geschikt voor Temperature Control (alleen voor wattage/voltage dus). Het is iets prettiger om mee te werken dan SS

Qua smaak kan ik geen verschil ontdekken maar er zijn genoeg mensen die daar anders over denken.