Jump to content

Ervaringen Chefs Flavours


Kapitein Merijn

Recommended Posts

Fluffy nuts is heerlijk op 20% smaakt naar aardbeien donuts.

Nice custard cream ook verrukkelijk op 20% na 5 dagen stepen.

Pistachio Ry4 op 15% wordt pas lekker na 10 dagen stepen.

Rhodonite op 10% komt ook pas op zijn recht na 10 dagen stepen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, saskia said:



Nice custard cream ook verrukkelijk op 20% na 5 dagen stepen.

 

Hij is ok, maar ik lees overal dat deze toch zeker een maand (liever nog langer) moet staan om goed tot z'n recht te komen? Hoe heb jij 'm aangemaakt? 20% en welke PG/VG verhouding?

Link to comment
Share on other sites

Idd, Sugar Bear moet twee weken.. Wat ook erg lekker is, is 80% sugar bear en 20% nice custard cream (of 85/15).. Toevallig ontdekt (lees: te lui om alles leeg te gooien), maar dat is echt lekker! Maakt de sugar bear iets romiger...

Edited by TheRich
Link to comment
Share on other sites

Dan ga je deze week veel missen @bolieslurper , zijn gister al begonnen aan een 'black friday'- WEEK met regelmatig al extra kortingen,

een SALE pagina met belachelijk lage prijzen

 

Vorige week had ik sowieso geen tijd het hier te vermelden, Lag net in bed toen ik het zag.
na veel geklooi met gsm me bed uit gesprongen terug naar beneden gegaan om laptop terug op te starten, was maar nét op tijd ;)

Edited by romana
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, tomtactix said:

 

Welke code dan

 

Dat was 'FFMONDAYEDITION', inmiddels al lang en breed verlopen. Was maar geldig voor een beperkt aantal klanten.

Nu hebben ze 'POSTONUS', geen verzendkosten.

 

Er volgen er nog meer deze week. Zal proberen de codes hier op tijd te vermelden, maar ik heb ook maar beperkt tijd.

Edited by Richu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De volgende in de rij:

 

Nom Nomz Monkey Brek: A gorgeous banana cream swirled through thick, creamy custard with a delicious biscuity undertone…nom nom

21% gemixt in 70% VG met 3 mg/ml nicotine, ruim 3 weken gerijpt. Had 20 ml aangemaakt, zoals met alle proefsmaakjes. Eerst na een week geproefd, getver.. Ik was al lichtjes teleurgesteld. Gisteren weer geproefd en het flesje gaat alweer richting leeg! Vanavaond maar weer nieuwe aanmaken, dit is echt lekker!!!! Banaan is sws mijn favoriet, maar banaan, room en vanille met een koekje is in deze echt fantastisch!

 

Nummer drie van de acht die ik in eerste instantie besteld heb die lekker is.. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ok,

 

Spotted Dick and Custard. Had nog gezegd dat ik 'm lager zou doseren, maar we zijn nu ruim twee weken verder en heb 'm nu in de dripper zitten.. Mijn god, wat een heerlijkheid! Custard, koek, rozijnen op de exhale.. Damn! Toch die 16%, maar nu wat verder. Heb tegenwoordig een yoghurtmaker, dus geen 6 weken meer wachten.. Nu slechts een weekje... @sabine, jij was toch een Custardfan? Feast your tastebuds on this!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ok,
 
Spotted Dick and Custard. Had nog gezegd dat ik 'm lager zou doseren, maar we zijn nu ruim twee weken verder en heb 'm nu in de dripper zitten.. Mijn god, wat een heerlijkheid! Custard, koek, rozijnen op de exhale.. Damn! Toch die 16%, maar nu wat verder. Heb tegenwoordig een yoghurtmaker, dus geen 6 weken meer wachten.. Nu slechts een weekje... @sabine, jij was toch een Custardfan? Feast your tastebuds on this!!

Je noemt 1 ingredient die ik echt niet wil proeven : rozijnen [emoji13]
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik wacht al twee weken op mijn bestelling. Iemand hetzelfde probleem, of wellicht met andere pakjes uit de UK?  Ik heb CF nota bene gevonden omdat ik vond dat Vapour Depot zo lang op zich liet wachten godverdegodver. Als ik daar had besteld dan was de eerste batch ruim op smaak gesteept inmiddels.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, monotom said:

Ik wacht al twee weken op mijn bestelling. Iemand hetzelfde probleem, of wellicht met andere pakjes uit de UK?  Ik heb CF nota bene gevonden omdat ik vond dat Vapour Depot zo lang op zich liet wachten godverdegodver. Als ik daar had besteld dan was de eerste batch ruim op smaak gesteept inmiddels.

 

Yep, had ik ook. Heb afgelopen vrijdag even een mail gestuurd dat ik het pakketje nog niet had ontvangen -- direct antwoord: binnen 14 minuten is mijn bestelling opnieuw gestuurd en dit keer wel met track&trace.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, WiSK said:

 

Yep, had ik ook. Heb afgelopen vrijdag even een mail gestuurd dat ik het pakketje nog niet had ontvangen -- direct antwoord: binnen 14 minuten is mijn bestelling opnieuw gestuurd en dit keer wel met track&trace.



OK, thx. Ik heb zaterdag gemaild dus ik zal zo wel aan de beurt komen dan :-) 
 

Intussen maar een shake en vape proberen te maken van wat er nog staat. FA Joy enzo, haha.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...