Jump to content

Overstap topbox mini


Guest Dion Vrinzen

Recommended Posts

Guest Dion Vrinzen

Beste dampertjes

eerst had ik een vtc mini met een ego one mini tankje waarmee ik mouth to lung mee dampte en sinds donderdag de topbox mini in gebruik waar ik direct lung mee doe dampen. Ik ben daardoor overgestapt van 18mg nicotine naar 6mg nicotine maar ik krijg wel rondt de avond hele lichte hoofdpijn en mijn hele lichaam is gloeiend warm en ik heb het ijskoud waar kan dit aan liggen? Ik heb nu cherry me up liquid van millers goldline 6 mg nicotine. PG/VG 50/50

Link to comment
Share on other sites

Klinkt bekend, je liquid gaat een stuk harder zeker? Vanuit mijn eigen beperkte ervaring kan ik opmerken dat dat bij mij in eerste instantie kwam door er teveel aan te hijsen. Dat in combinatie met te weinig drinken en ik denk toch meer nicotine binnenkrijgen. Meer drinken kan je alvast mee beginnen. Wellicht kunnen meer ervaren dampers nog wat extra licht laten schijnen

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Het zijn eerder symptomen die ik toe zou kennen aan ontwenningsverschijnselen (van nicotine), dan aan een overmatige nicotine consumptie. Dat laatste kenmerkt zich door snel na inhalatie op te treden en zakt dan langzaam (in 10 tot 30 minuten) weer weg, de bekende nicotine rush. 

 

Op welke settings damp je de nieuwe tank (ohm/wattage)? 

 

Andere mogelijke optie is inderdaad te weinig vocht. Drink je genoeg (2-3 liter per dag)?

 

Overigens, als het langer dan zeg 3/4 dagen aanhoudt, dan is een tripje naar de huisarts toch wel aan te bevelen.

Edited by Vaperhenk
Link to comment
Share on other sites

Zou kunnen komen door zowel teveel als te weinig nicotine. Damp je vrijwel constant de hele dag dan zou ik naar nog minder nicotine gaan, 3 mg bijvoorbeeld. Damp je bijvoorbeeld maar eens in de twee uur, dan heb je misschien wel wat ontwenningsverschijnselen omdat je van 18 mg naar 6 mg bent gegaan. 

Link to comment
Share on other sites

Guest ramone89

Ik denk toch dat dit een overdaad aan nicotine is.

 

Met een simpele setup op 6 mg begonnen, dampte op 10 a 15 watt. Toen kwam het sub ohm geweld met een mod en tank.

Ik ik had toen ineens last van zweten, hoofdpijn, warm etc zodra ik de hele dag achter de pc zat te dampen op 3 mg.

Dit kwam door de overdaad aan nicotine (ik damp op behoorlijk vermogen zeg een watt of 50-80 en dat produceert grootse wolken).

 

Nu mix ik alles op 1 mg en heb ik hier geen last meer van.

Mijn advies is dus om eens een flesje op 3 mg te proberen en hier een dag mee te dampen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...