Jump to content

RDA voor mega coils?


Guest Demious

Recommended Posts

Guest Demious

Ik begin steeds meer plezier te krijgen in het bouwen van complexe competitie-coils, maar ik begint steeds meer moeite te krijgen om mijn bouwsels in mijn huideige RDAs te passen. Mijn Geekvape Tsunami wordt te klein... :shock

Ik heb inmiddels een Goon besteld, maar het zal nog wel een paar weken duren voor die in huis is en daarnaast zou ik ook graag een 2e model willen dat dergelijke coils aankan en die ik ook wat dichter bij huis kan bestellen, zodat hij in 1 of 2 dagen bezorgd kan worden.

 

De afmetingen waar ik op doel komen ongeveer op een RDA van 24-30mm, met postholes die een 3,5-4mm brede draadconstructie aankunnen, die center-to-center, zo'n 13-14mm uit elkaar staan.

 

Kan iemand mij wat ideeën geven voor een geschikte RDA?

Link to comment
Share on other sites

Guest Demious

Zeker een paar erg interessante RDAs, daar ga ik zeker even naar kijken. Maar ik vraag me af of deze of dat ze de ruimte hebben voor de coils die ik graag wil bouwen. Ik zal er wel even bij vertellen dat het niet meer zozeer gaat om een lekkere damp te krijgen, maar puur om de lol die ik heb in het bouwen van de complexe constructies. Ik vind het knutselwerk gewoon leuk en toen ik wat foto's op internet vond, zag ik daar meteen een interessante uitdaging in. ;)

Hier een paar voorbeelden, en de coils op de foto hebben echt zeker 4mm. De eerste heb ik deze week geprobeerd en de tweede wil ik ook zeker nog gaan proberen als de nieuwe voorraad kanthal en nichrome binnen is. :P.

 

 

IMG_4103.JPG

IMG_4099.JPG

Link to comment
Share on other sites

On 7/6/2016 at 09:52, Demious said:

Ik begin steeds meer plezier te krijgen in het bouwen van complexe competitie-coils, maar ik begint steeds meer moeite te krijgen om mijn bouwsels in mijn huideige RDAs te passen. Mijn Geekvape Tsunami wordt te klein... :shock

Ik heb inmiddels een Goon besteld, maar het zal nog wel een paar weken duren voor die in huis is en daarnaast zou ik ook graag een 2e model willen dat dergelijke coils aankan en die ik ook wat dichter bij huis kan bestellen, zodat hij in 1 of 2 dagen bezorgd kan worden.

 

De afmetingen waar ik op doel komen ongeveer op een RDA van 24-30mm, met postholes die een 3,5-4mm brede draadconstructie aankunnen, die center-to-center, zo'n 13-14mm uit elkaar staan.

 

Kan iemand mij wat ideeën geven voor een geschikte RDA?

 

Waar heb je de Goon RDA besteld?

Link to comment
Share on other sites

Zo, dat ziet er vet uit @Demious!

 

keep us posted, zie daar ook wel een uitdaging liggen idd. is er al ergens een draadje waar we onze builds kunnen showen of nog niet?

 

anders kan jij er misschien 1 beginnen, posten anderen hun builds, kunnen we elkaar inspireren en heul veul leren

 

highly interested in those skills 

Link to comment
Share on other sites

Guest Demious
On 8-7-2016 at 0:41 AM, Paperchaser said:

 

Waar heb je de Goon RDA besteld?

 

Bij Fasttech. Dat zijn wel clones, natuurlijk, maar ik heb hem nu binnen (de brass versie) en dit ziet er toch heel netjes uit en dampt erg lekker.

 

On 8-7-2016 at 9:37 AM, Dampertje said:

Zo, dat ziet er vet uit @Demious!

 

Ik had er even bij moeten zetten dat deze coils de voorbeelden zijn die ik na wil maken, mijn coils zien er nog niet zo netjes uit. Ik ben aan het kijken naar een macro-lens voor mijn iphone, dit soort foto's ga ik zelf ook nog wel maken en dan laat ik wel wat zien van mijn eigen werk.

Maar deze zijn inderdaad wel heel stoer! ;)

 

Iedereen bedankt voor de tips, ik ga vanmiddag eens wat videootjes bekijken. :)

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Dutch0hms

Nieuwe mason gemini series 24/30mm rda's met velocity style deck ?

Heb toevallig gister zelf ook een Goon rda besteld :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...