Jump to content

Recommended Posts

Sinds een week in huis, de Anzu Dripper van UD. Ik ben wel een fan van de UD producten, mijn 2 Bellus tanks gebruik ik dagelijks, en ook de Goblin mini vind ik erg fijn dampen.

25oynv7.jpg

Ik was dan ook erg benieuwd toen ik de Anzu langs zag komen. En toen er ook nog een super aanbieding was bij gearbest ( http://www.gearbest.com/rebuildable-atomizers/pp_360181.html ) voor 14$ nogwat kon ik het natuurlijk niet laten.

De afwerkings kwaliteit van de Anzu is prima te noemen, zoals ik al wel had verwacht van UD. Airflow genoeg, maar toch kun je niet zoveel afstellen als ik had gedacht.. als je de bottom airflow dicht draait, schuift de opening van de top airflow ook mee, dus zit niet meer voor de coils.

inahk4.jpg

Nu vind ik dat niet zo'n probleem, laat de bottom airflow altijd open en wissel tussen luchtig of strak door de topairflow aan te passen. Maar toch een minpuntje. Het builddeck is lekker ruim en het velocity deck wordt zo langzamerhand de standaard. Mooie stevige kruiskopschroeven in de posts, al moest ik wel even zoeken voor een passend schroevendraaiertje, want die is er niet bijgeleverd.

Wicken en bijdrippen is wel erg makkelijk. De smaak is super, en met de juiste build en airflow helemaal open ook dikke wolken, al gaat dat weer iets ten koste van de smaak. 

3355zjr.jpg

De randjes van de topcap zijn wel wat scherp, hierdoor begint de bovenste o-ring al wel iets te rafelen.. ik doe er nu iets liquid op voor ik m erop zet. 

Ondanks een paar minpuntjes ben ik erg tevreden, zeker voor deze prijs natuurlijk. :clap

Edited by billyblanco
  • Like 3