Jump to content

Heatvape Defender 2


Maatjekuip

Recommended Posts

Is er iemand bekend met of heeft iemand ervaring, al dan niet viavia, met de kwaliteit/eigenschappen van de heatvape defender 2 met uitneembare batterij? Ik heb een defender 1 en die bevalt goed. Ik denk erover een tweede erbij te nemen, maar kan op youtube e.d. weinig of  duidelijke reviews vinden. Alvast dank voor de reacties(s)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ha Maatjekuip,

 

Het topic is zowat een maandtje oud, maar denk dat het nooit te laat is.

Toevallig las ik je topic en dacht och bestel gewoon wat van deze Defenders.

Moet ook zeggen dat de Defender 1 zeker niet tegenviel.

Gewoon een simpele VV/VW mod zonder toeters en bellen, alleen zonder uitwisselbare accu.

En na een jaar doet de standaard ingebouwde accu het nog steeds naar wens.

 

Nu naar de Defender2.

Voordeel is de verwisselbare accu, al moet ik zeggen dat het verwisselen iets onhandig is.

De unit van de Defender 2 moet je openen met een muntje of iets anders scherps, geen totale ramp overgens.

Had het liever gezien dat je deze makkelijk met de hand kon openen.

Daarbij moet ik wel zeggen dat de accu van de Defender 1 het ook heel lang en goed uithoud.

Mocht deze het begeven dan is deze ook te verwisselen met iets meer technische kennis en wat soldeerwerk.

Voor de rest werkt hij identiek aan de Defender 1

Het gewicht en maatvoering blijven bijna identiek, alleen heeft de Defender2 een iets "moderne" uitstraling (kwestie van smaak).

Ook de handige verwisselbare EGO aansluiting ontbreekt, maar deze raakt enigzins een beetje uit de tijd.

 

Duurzaamheid weet ik niet na een week in gebruik, maar als de kwaliteit hetzelfde is als de Defender1 kan ik aanemen dat deze gewoon goed is.

 

Kortom een leuke mod voor een nette prijs, simpel en handig te bedienen zonder TC etc..

Hoop dat je er iets aan hebt...succes!!!

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hoi Raynet, heel erg bedankt voor je bericht. Daar heb ik wel wat aan als defender1-fan! Ben inderdaad erg tevreden over die goeie ouwe defender. Ik had er met eentje een beetje pech: die werd ineens na vijf maanden gebruiken een keer gloeiend heet. Ik ben geen techneut, dus die ligt in de prullenbak. Ik ga er eens naar uitkijken, nog eens: ben blij met jouw review.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...