Jump to content
Timmy

griffin 25 top airflow

Recommended Posts

Ik heb m'n Griffin 25 met top airflow binnen!

15 dagen van Gearbest tot bij me thuis.

man man... Wat een toptank... Iets minder airflow als m'n Uwell Crown, maar juist goed.

wicken en coilen is simpel, wel leren spaarzaam met wick te zijn, less is more!

Als m'n Kayfun v5 clone wat tegenvalt koop ik me gewoon direct nog een tweede. Gedaan met fabriekscoils!

Heb sinds zondag ook de griffin 25 tank. Is echt super. Zit er ook aan te denken er nog 1 bij te kopen.

3 minutes ago, Diana66 said:

:duimtnx

@Steamboy ik zie em alleen voor het dubbele staan daar.

Heb je misschien een link?

Edited by Diana66

Ben ik net op tijd geweest volgens mij. Gisteren de top airflow version (zilver) aangeschaft op GB voor 22 euro. Nu 2 tot 4 weken wachten... 

Flash sale link werkt terug, nog 250 in stock. Net een tweede besteld!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Heeft iemand hier ervaring met Twisted Clapton voor in de griffin 25?

Wat is juist het verschil tussen UD clapton of de UD Twisted Clapton?

Greetz

5 hours ago, Timmy said:

Heeft iemand hier ervaring met Twisted Clapton voor in de griffin 25?

Wat is juist het verschil tussen UD Clapton of de UD Twisted Clapton? waarmee ik eigenlijk bedoel is deze beter qua smaak of wolken of is het toch beter de gewone Clapton te kopen?

Greetz

Gewone claptons in de griffin 25 zijn in principe geen probleem.

Er zit alleen een hele grote maar aan...

Als je de wat hogere ohm waarde coils gebruikt moet je wattage misschien wel wat hoger liggen om pissen te voorkomen...

Ik heb een enkele clapton van 0,85ohm in m'n griffin gezet en veel aandacht aan wicken besteed.

Hij bleef echter lekken.

Niet bijzonder veel maar toch erg irritant , ook na meerdere pogingen en zelfs een 2nd opinion door @steamboy op de meet in heerlen

mocht niet baten.

Ik dampte toen op ca 28 watt , op aanraden van @steamboy het wattage omhoog gezet naar bijna 40 watt en verhip ; geen lekkage meer !

Het proces heb ik nog eens herhaald met een verse coil en nieuwe wick en het principe blijft overeind.

Ik weet niet zeker of dit bij claptons met een lagere ohm waarde anders uitpakt maar het is wel iets om op te letten !

On 8-6-2016 at 14:23, flabbergast said:

Zelf gister de Griffin 25 RTA binnen. Flink mee lopen stoeien, eerste twee keer had ik er kortsluiting mee omdat de ruimte krapper is dan ik initieel had ingeschat. Oppassen met brede coils dus, met clapton coils zoals in de eerste post lukt mij ongeveer 6/7 wraps, maar meer dan dat past niet voor mij. Fused claptons waag ik niet meer mee want om dat op een veilige ohm niveau te krijgen heb ik het in dual coil dus niet passend (niet genoeg wraps).

Kleinigheidjes die ik heb opgemerkt:

• op z'n kop kan je deze tank niet te lang neerzetten, de top airflow lekt namelijk, ook als ie dicht is. 
  • De schuif ring op de wick is lastig er op te krijgen nadat je de coils erop hebt gezet, dus persoonlijk haal ik deze tijdens het bouwen er helemaal niet af. 
  • Zwarte lak (ik heb de zwarte gehaald) is in sommige riggels er al af, of beter gezegd, in de fabriek niet goed aangebracht, beetje slordig dus.

@Timmy, probeer de wick af te knippen bij de schuif ring, dus dat ie er nauwelijks onder uit steekt. Persoonlijk hou ik mijn coil altijd heel luchtig, werkt tot nu toe echt uitstekend.

Ohja en het is echt een joekel tank, heel subtiel ziet ie er niet uit op me noisy cricket:

3MBy2bC.jpg

overigens super blij ermee.

Zelf vind ik dit zeer riskant, een gewone RDTA op een Noisy Cricket ( mechanische mod) , al draait men de plus schroef wat uit er is steeds kans dat de plus schroef mee draait als men deze op de mod zet. Zelf gebruik ik alleen een tankje of dripper op een mech mod als deze een ver genoeg uitstekende plus schroef heeft en dit  met de + schroef volledig ingedraaid .

13 hours ago, SCi said:

Gewone claptons in de griffin 25 zijn in principe geen probleem.

Er zit alleen een hele grote maar aan...

Als je de wat hogere ohm waarde coils gebruikt moet je wattage misschien wel wat hoger liggen om pissen te voorkomen...

Ik heb een enkele clapton van 0,85ohm in m'n griffin gezet en veel aandacht aan wicken besteed.

Hij bleef echter lekken.

Niet bijzonder veel maar toch erg irritant , ook na meerdere pogingen en zelfs een 2nd opinion door @steamboy op de meet in heerlen

mocht niet baten.

Ik dampte toen op ca 28 watt , op aanraden van @steamboy het wattage omhoog gezet naar bijna 40 watt en verhip ; geen lekkage meer !

Het proces heb ik nog eens herhaald met een verse coil en nieuwe wick en het principe blijft overeind.

Ik weet niet zeker of dit bij claptons met een lagere ohm waarde anders uitpakt maar het is wel iets om op te letten !

Dat ga ik ook eens proberen want ik heb ook ondervonden dat hij een klein beetje lekt soms, als ik de airflow wat meer open of toe zet van er een klein beetje liquid aan men vinger zit.

Ik zit meestal rond de 0.25ohm met een dual coil.

Maar ben zo blij met deze tank dat ik nog een bijbesteld heb bij GB die ik op singel core ga dampen rond de 0.5 ohm.

Anyway Thx voor de tip!

greetz

zijn er onder de dampers hier  die al een MOD hebben gekocht bij Gearbest?

Of toch beter bij FT?

Greetz

Jawel, bij Gearbest.

Heb er daarnet nog een 2e Reuleaux RX200S besteld.

De eerste werd gewoon zonder bijkomende kosten (btw/inklaring) bezorgd.

Je kunt pech hebben, maar dat heb ik tot nu toe, even afkloppen doet, nog niet gehad.

Heb juist mijn 2de RX200S besteld en 3 18650 Batterijen.:duim

Ben benieuwd wanneer hij gaat toekomen.

En dan nu een koop stop wat hardware  Betreft lol

Sigelei 213 en Cuboid besteld gehad bij gearbest, naar mijn gevoel verschepen die toch sneller en prijzen moet je wat vergelijken en sales afwachten

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk