Jump to content

hoeveel trekjes doen jullie ongeveer per 'sessie'


Guest ronantwerp

Recommended Posts

Guest ronantwerp

hallo allemaal,ik damp met een twist met clearomizer erop.ik probeer zo weinig mogelijk te roken,proberen stoppen met gewone sigaretten...maar nu met mn e sigaret kan ik bijna blijven roken.ik ben benieuwd hoeveel trekjes jullie ongeveer doen per keer?want ik kan er blijven aan lurken en zo ist mischien ook niet gezonder dan gewone sigaretten?ik gebruik liquid zonder nicotine.dus hoeveel trekjes doen jullie van jullie e sig. Per 'beurt'?en/of hoeveel ml per dag?groetjes

Link to comment
Share on other sites

Guest ronantwerp

sorry lees net een topic over de hoeveelheid ml per dag jullie dampen.maar toch,hoeveel trekjes doen jullie dan per sessie?grtjs

Link to comment
Share on other sites

Guest Bangi

ik hou niet op, ik damp de hele dag door.

ik heb ook echt een koord nodig denk ik.

heerlijk ik schroef de boel met nicotine al wel snel terug, begonnen met 18 toen 16 en nu zit ik op de 6 a 7 mg nicotine.

tussendoor af en toe even wat hijsjes met 0mg is ook lekker hoor.

weet ook dat ik niet de enige ben die niet kan stoppen met dampen :)

p.s het is een nieuwe hobby voor mij

Link to comment
Share on other sites

Guest Mardi

Ook ik damp zo'n beetje van s'morgens vroeg tot s'avonds laat. Deed ik met mijn a-tjes ook maar voel me er nu echt stukken prettiger bij!! Ben van de één op de andere dag overgestapt op dampen en heb nu nooit geen hoofdpijn meer en ook geen meer pijn in mijn portemonnee haha. Lekker blijven dampen!!

Groet

Mardi

stoppen_met_roken.png

Link to comment
Share on other sites

Guest Happydamp

Net even geteld...10-15. Volgens mij is een a sig een stuk of 10.....nam er vroeger altijd 2 achter elkaar...:)

Link to comment
Share on other sites

Guest framy

damp ongeveer 5 ml per dag geloof ik hoeveel trekjes weet ik niet , hele dag dat ding aan me mond ben ik al beetje voorbij  kan hem nu af en toe wel laten liggen

Link to comment
Share on other sites

Guest esjeka

Ik ken iemand met een Evic en telde 800 trekjes per dag.

Omgerekend bij 16 uren, is dat ongeveer elke minuut een trekje :shock .

Link to comment
Share on other sites

Guest Bangi

hahaha lol

heb er even op gelet vandaag, met stofzuigen kan ik hem makkelijk in de hand houden,

ik neem hem alleen niet mee onder de douche,

dat is 1 pauzes sessie

tijdens het uitlaten van de honden meestal met vrienden s middags een uur heb ik weinig gerookt en dampen ook heel weinig.

heb dus 2 pauze sessies 1 van een kwartier

en 1 van een uur

tijdens het autorijden hou ik hem ook gewoon in de hand :cheerpon

en wat ik bij roken nooit deed is nu wel eens als ik al lig om te slapen toch nog even een klein lurkje (mijn tanden worden toch ook witter -YEAH-)

Link to comment
Share on other sites

Guest ronantwerp

allemaal bedankt voor deze info..sessie.. Hihi.dus de meeste trekken heel de dag door...aan hun dampertje.thanks

Link to comment
Share on other sites

Guest Fjolle

Hier dampte ik ook de hele dag door, vooral op plaatsen waar ik niet rookte... :grins

Nu leg ik hem bewust wel eens een uur weg, als ik teveel damp namelijk krijg ik last van mijn keel (ondanks heel veel drinken).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...