Jump to content

Recommended Posts

Ja. Eigenlijk wel. Sommige groepen hadden een badge, anderen weer niet. En in die badge stond dan informatie die ook al uit de groepsnaam te halen viel. Dus we dachten we trekken het allemaal gelijk. Elke groep een icoontje. Ook de groepsnamen zijn iets aangepast. 

• Like 1
  • 2 weeks later...

Ik vroeg mij dat af omdat bij mij het forumlid icoon staat, terwijl er ook een damptv crew icoon is. Daardoor dacht ik dat ze nog niet actief waren en bij iedereen nog standaard op forumlid stonden.

Maar dan heb ik dus een bug-melding: bij mij staat het verkeerde icoon. :e33

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

1 hour ago, Chasepoes said:

Ik vroeg mij dat af omdat bij mij het forumlid icoon staat, terwijl er ook een damptv crew icoon is. Daardoor dacht ik dat ze nog niet actief waren en bij iedereen nog standaard op forumlid stonden.

Maar dan heb ik dus een bug-melding: bij mij staat het verkeerde icoon.

DampTV is bij iedereen een secondary group, daar komt het door. Alle leden van DampTV zitten in meerdere groepen tegelijk (te weten, óók een of meer van deze: L&G, Acvoda, Oliespuitjes), dus daar kwamen we niet uit. Jullie hebben teveel petten op!

1 minute ago, Karin Spaink said:

DampTV is bij iedereen een secondary group, daar komt het door. Alle leden van DampTV zitten in meerdere groepen tegelijk (te weten, óók een of meer van deze: L&G, Acvoda, Oliespuitjes), dus daar kwamen we niet uit. Jullie hebben teveel petten op!

Ja maar ik ben er wel mee bezig hoor. Met die petten. Zie @Chasepoes icoontje....