Jump to content

LOTJ Apple pie


Guest abcd

Recommended Posts

Guest abcd

LOTJ Apple pie

 

Ik heb deze juice gemaakt met 8mg nicotine, 50/50 vg/pg, 5% wodka en 6% aroma.

( ik gebruik de wodka voor de koudere momenten, het maakt de vloeistof dan net iets dunner, en het verkort bij diverse smaken het steepen)

 

 

Ik heb de liquid geprobeerd na een half uurtje ultra soon, na een week steepen, na een maand steepen, en na meer als twee maanden.

 

In de eerste maand van het steepen komt er in de damp een extreme krachtige smaak van kaneel naar voren, dit overheerst zo erg dat het niet prettig is om te dampen.

Na een maand steepen komen er wat meer smaken los, zoals een boterig bitterkoekje, maar dan direct komt er weer een flinke kaneel smaak overheen, waardoor het niet lekker dampt.

Het grootste nadeel van deze vloeistof is dat de coil lange tijd kaneel smaak blijft afgeven welke een cinnamon challenge achtige smaak geeft

De smaak valt me zo tegen dat ik zelfs twijfels heb als ik het geheel wel goed gemixt heb, terwijl ik hier normaliter extreem nauwkeurig in ben..

 

Het aroma gaat de kast in tot ik weer de moed heb om dit te dampen.

 

Voor deze review heb ik in de laatste maanden 30 ml van de vloeistof gedampt om tot dit oordeel te komen.

Binnenkort zal ik ook een review plaatsen van de Revolute appeltaart. ( deze heeft een heel ander karakter)

 

Heb je iets aan mijn review post dan een comment hieronder, kun je er niets zinnigs over zeggen maar kun je mijn review wel waarderen? Then please hit the like button. :ja

Edited by abcd
typo
Link to comment
Share on other sites

Die overdaad aan kaneel lijkt een trend te zijn...

In flavourart apple pie was dat ook al zo...

Ik ben het met je eens dat het een downer is... 

In appeltaart zou deeg/koek en appel de basis moeten zijn met kaneel als bijsmaak...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...