Jump to content
vonck

artikel:Tabakswet 20 mei, wat verandert er nu eigenlijk voor de damper?

Recommended Posts

27 minutes ago, JaWa said:

Zolang de voorraad strekt dan, de leveranciers zullen vast niet willen wachten tot hun voorraad onverkoopbaar is geworden.

Al vermoed ik dat Savevape nog een flinke voorraad heeft staan gezien de recente daling van de prijs...

Dat "zolang de voorraad strekt" geldt dan denk ik voornamelijk voor hardware

De hogere nic.base kunnen ze natuurlijk altijd nog verdunnen tot max. 20 mg/ml en bottellen in 10 ml flesjes.

1 minute ago, Marcel loves E6 said:

Dat "zolang de voorraad strekt" geldt dan denk ik voornamelijk voor hardware

De hogere nic.base kunnen ze natuurlijk altijd nog verdunnen tot max. 20 mg/ml en bottellen in 10 ml flesjes.

Als dat niet duurder (flessen openen, machines opnieuw instellen etc.) is dan vernietigen ....

3 minutes ago, Tamara said:

Als dat niet duurder (flessen openen, machines opnieuw instellen etc.) is dan vernietigen ....

Ik weet 't niet maar ik denk dat bedrijven zoals savevape e.d. de nic.base gewoon in grote vaten van bv 200 liter binnen krijgt en dat vervolgens zelf bottelen en er hun eigen etiket op plakken. Dus ik denk niet dat ze straks allemaal literflessen hoeven te openen en te her bottelen. Ze stellen gewoon hun bottel machine opnieuw in. Vernietigen zullen ze echt niet doen, ze hebben er al voor betaald en dat geld willen ze echt wel (met winst) terug zien.

17 hours ago, Chasepoes said:

Als ik het mij goed herinner was het tot 1 mei, dus tot en met 30 april.

20 mei, om precies te zijn.

5 hours ago, Marcel loves E6 said:

Ik weet 't niet maar ik denk dat bedrijven zoals savevape e.d. de nic.base gewoon in grote vaten van bv 200 liter binnen krijgt en dat vervolgens zelf bottelen en er hun eigen etiket op plakken. Dus ik denk niet dat ze straks allemaal literflessen hoeven te openen en te her bottelen. Ze stellen gewoon hun bottel machine opnieuw in. Vernietigen zullen ze echt niet doen, ze hebben er al voor betaald en dat geld willen ze echt wel (met winst) terug zien.

Ik weet 't ook niet, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat vapebase.de alleen nog maar base met max. 12 mg/ml levert (wel in grote flessen), de bunkerbase die ze eerder hadden is uit het assortiment.

On ‎22‎-‎3‎-‎2017 at 12:15, Tamara said:

Niks vernietigen!  Al zou de liquid duurder worden, dan verhogen ze gewoon de prijs.

On ‎22‎-‎3‎-‎2017 at 18:13, JaWa said:

Ik weet 't ook niet, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat vapebase.de alleen nog maar base met max. 12 mg/ml levert (wel in grote flessen), de bunkerbase die ze eerder hadden is uit het assortiment.

Waarom zou je dat uit Duitsland bestellen, als SaveVape nog steeds 48mg/ml in voorraad heeft...

6 hours ago, Marianna said:

Waarom zou je dat uit Duitsland bestellen, als SaveVape nog steeds 48mg/ml in voorraad heeft...

SaveVape heeft zijn adres in Duitsland.

Maar wel een KvK en Nederlands BTW nummer.

Grappige constructie....