Jump to content

Zelfcensuur toepassen - eigen reacties deleten?


Recommended Posts

Je kunt je bericht niet verwijderen, maar wel altijd de tekst wijzigen (en vervangen door "niets")

Het blijft dus altijd zichtbaar dat je iets geschreven hebt, en als een ander het geciteerd heeft is het ook zichtbaar wat je geschreven hebt.

Het is echter niet handig om je bericht te wissen, omdat dan de context zoekraakt. Beter is het dan om het topic weer on-topic te sturen of in ieder geval niet verder af te dwalen, maar het beste is om even na te denken voordat je op "Submit Reply" klikt...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet hoe het bij deze forumsoftware zit, maar normaal gesproken is die functionaliteit alleen voorbehouden aan beheerders en is niet beschikbaar te stellen aan gebruikers. Ik zou het ook een slechte zaak vinden; liever wat off-topic geklets dan een topic waar de structuur naar de knoppen is omdat berichten spoorloos verdwenen zijn (en vervolgens het FBT van censuur beschuldigd wordt...).

 

(Wat ik wel vervelend vind is dat ik niet kan zien dat er al een reactie geplaatst is terwijl ik de mijne aan het schrijven ben. Zelfs na het toevoegen zie je de andere niet; pas als je de pagina ververst...)

Edited by JaWa
Link to comment
Share on other sites

Zover ik begrepen heb, na het lezen van de tekst via onderstaande link, mag ik ook na vandaag gewoon enthousiast zijn en vrij-uit praten over mijn dampertjes. Dus ik ga nergens niets verwijderen of weghalen. Blijf ook nog steeds mensen overhalen naar de "vape-side of life" :e33 En nieuwsgierige mensen lok ik allemaal naar het dampforum hehe. 

 

http://www.acvoda.nl/2016/05/20/tabakswet-20-mei-wat-verandert-er-nu-eigenlijk-voor-de-damper/ 

Edited by Sparkle
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...