Jump to content

O Lord, you have to love politics


The Modder

Recommended Posts

1 hour ago, Marianna said:

Theoretisch wel, maar ik heb nog geen dampshop gevonden waar ze kant-en-klare liquid verkopen in flessen groter dan 10ml met 0mg/ml.

Dus maak ik alles zelf. Van literflessen basisvloeistof  + aroma's. 

 

Ik wel. Bij Zwoofs. Tot 180 ml.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ff.stoken said:

 

Inderdaad niet onder de TPD .......  MAAR.... Binnenkort wel onderdeel van de tabaks- en rookwarenwet via een MR (of als het meezit een AMvB)

 

Ja joh, plemp er gewoon nog een zooi afkortingen tegenaan. Dat zal die rokers over de streep trekken ;-) 

 

@The Modder zeer veel dank dat je tijd neemt om het een en ander in een wat begrijpelijker context te plaatsen, zeer gewaardeerd!

 

Klinkt als een hele eer om de primeur te hebben om als eerste damper in die hoedanigheid dat Global Forum on Nicotine toe te mogen spreken.

 

Gaaf, en ook spannend lijkt me. Heel veel succes gewenst en post anders de uitgeschreven tekst van je inbreng hier tzt en misschien een indruk van hoe het was verlopen e.d. Ben eigenlijk ook wel erg benieuwd (ook naar hoe je in een Frans chateau terecht bent gekomen naar men zegt maar dat durf ik eigenlijk niet te vragen ;-)

 

Groetzels en onderricht ze kerel!

 

Edited by Dampertje
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naar alle waarschijnlijkheid zullen ook de smaakstoffen worden aangepakt, wordt ook al over geschreven.

Dus mensen we krijgen het steeds moeilijker.

En zoals iedereen weet gaat ook de 0 mg aangepakt worden binnenkort.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Waldo95 said:

Ik wel. Bij Zwoofs. Tot 180 ml.

Oké, leuk, maar PG-vrije liquids in mijn geliefde smaakjes zie ik er niet bij staan.

Dat hindert trouwens niet, want ik maak ze zelf wel, veel goedkoper. 

 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, The Modder said:

London is in september, misschien met Downing Street 10 (eerste minister) als publiek, maar dat is nog niet bevestigd.

 

Als je wel een paar euro's kunt gebruiken voor het bezoek aan Warschau, London, en weet-ik-veel welke conferenties nog meer...

start dan een collecte!   Ik ga fors doneren, eveneens om onze geliefde Dr. Farsalinos te trakteren.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De smaakstoffen die wij gebruiken worden meestal niet verkocht in een taartenshop Marianna en hoe ze het willen gaan doen, ja dat weet ik niet, schrijf alleen wat ik lees en verder kan ik in mijn 1tje er ook niets aan veranderen, wilde dat dat wel mogelijk was.

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
De smaakstoffen die wij gebruiken worden meestal niet verkocht in een taartenshop Marianna en hoe ze het willen gaan doen, ja dat weet ik niet, schrijf alleen wat ik lees en verder kan ik in mijn 1tje er ook niets aan veranderen, wilde dat dat wel mogelijk was.

Daar worden we wel naar gedwongen, met alle gevolgen van dien. #blackmarket

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

 

Verkopen ze in taartenshops geen fruitsmaakjes en geen caramel, chocola, honing, koffie, vanille ?  

 

In dat geval begin jij gewoon DZAW.nl (Ditta's Zalige Aroma's Warnsveld) die dergelijke smaken wèl verkoopt.   :e33

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
43 minutes ago, dirodi said:

Dat is een feit Pulse vape ik weet nog goed dat ik ben begonnen met Lorann smaakstoffen die zijn dus ook voor taarten en worden nog steeds door dampers gebruikt.

Ik volg het volgens mij niet meer... wat is een feit? dat het niet verkocht word in taartshops/bakkerijen of dat ze die handel aan willen pakken? sorry. beetje traag vandaag :O

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
4 minutes ago, dirodi said:

Feit dat we worden gedwongen

Hahaha Marianna wie weet

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

oh zo haha ik volg m weer. Gelukkig werkt m'n schoonmoeder bij de bakker :clap

Link to comment
Share on other sites

De politiek, Farma, tabaksindustrie en nog wat organisaties hebben geen belang in de e-sigaret, temeer dit hun flink geld gaat kosten en daardoor gaan ze heel krampachtig hun ontmoedigingsbeleid doorvoeren. De politiek verliest enorm aan accijnzen doordat er veel minder gerookt wordt, de Farma ziet terugloop in hun nicotine producten en dat kost geld, de tabaksindustrie ziet ook enorme terugloop.

Het kost teveel geld dat mensen gezond gaan leven, geld en winst is veel belangrijker geworden dan een mensenleven, het is zelfs een drijfveer voor deze organisaties, industrieën en belanghebbenden.

 

Dus gaan ze een beleid voeren daar de honden geen brood van lusten en het waarom laat zich raden, helaas.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
7 minutes ago, The Unknown said:

De politiek, Farma, tabaksindustrie en nog wat organisaties hebben geen belang in de e-sigaret, temeer dit hun flink geld gaat kosten en daardoor gaan ze heel krampachtig hun ontmoedigingsbeleid doorvoeren. De politiek verliest enorm aan accijnzen doordat er veel minder gerookt wordt, de Farma ziet terugloop in hun nicotine producten en dat kost geld, de tabaksindustrie ziet ook enorme terugloop.

Het kost teveel geld dat mensen gezond gaan leven, geld en winst is veel belangrijker geworden dan een mensenleven, het is zelfs een drijfveer voor deze organisaties, industrieën en belanghebbenden.

 

Dus gaan ze een beleid voeren daar de honden geen brood van lusten en het waarom laat zich raden, helaas.

Maar dit soort ingrepen zullen ook gevolgen hebben voor andere takken. Denk aan rookmachines. Inderdaad de bakkers, voedsel industrie en wat nog meer gebruik maakt van de liquid ingredïenten... anders kan men er nog altijd met, volgens hen, te veel gemak aan komen.

 

Word eens tijd dat die big nogwats eens gaan leiden. Hoeveel dood en verderf zoveel van die organisaties al niet aangericht hebben! :nee

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
Je weet toch dat de politiek met 2 maten meet, rookmachines en dergelijke laten ze wel met rust want je weet "geld". Ze zijn oh zo bezorgd om onze gezondheid toch? of toch niet?

Ik mag niet liegen van mn moeke dus ik zeg neen ? dat zijn ze niet. Wel in die van hun spaarpot ?

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...