Jump to content

[Benefiet Actie] 20 mei komt eraan, de benefiet actie stopt vanavond tijdens damptv!


Charlanti

Recommended Posts

*Let Op*
Omdat het bijna 20 mei is gaat de benefiet actie voor Acvoda vanavond stoppen.......

Tot vanavond 21.00 kun je nog doneren.
Doneer een bedrag van 5.43 aan Acvoda en je doet automatisch mee.
**alleen betalingen via Ideal komen direct binnen en loten vanavond nog mee**

Er gaan vanavond een aantal gave prijzen uit!

Steun Acvoda en win  vanavond nog gave prijzen!

 

http://acvoda.nl/doneer/

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan.....
De benefiet actie voor Acvoda is ten einde.
We willen iedereen die gedoneerd heeft van harte bedanken, en natuurlijk de winnaars feliciteren!

M. Sira: Aspire Odyssey mini kit, E sigaret Almere.
M. Schotte: 100,-. shoptegoed, Savevape.
J. Kos: Smok Xcube II, Ecig4U.
E. van Geel: Aspire Odyssey mini kit, Zwoofs.
B. van Kranenburg: Kangertech subvod kit, TheVaporStore.
B. Nachtegaal: Avatar Q set, Puff Store.
T. Bakker: 100ml Tukkernat  naar keuze, Tukkernat.
S. Aspers: 50,-. shoptegoed, La Kraft.
J. Sluijter: DIY kit, Vapefuel.
M. Schotte: SX mini M class, Wegwerpsigaret. com.
E. Boonstra: Provari 2.5 en Easyvapes liquidlijn, Easyvapes.
O. van Dijk: 50,-. shoptegoed, Hadivape.
M. Dappers: Beacon mech mod en 20ml Barril Oil, Vapexperience.
D. Witmond: Evic VT Full kit, Smokesmarter. 
A. Ballings: Beyond Vape Solara DNA40, E-wolk.
M. van Deurse: 50ml Tukkernat naar keuze, Tukkernat.

 

De prijzen komen zo snel mogelijk naar jullie toe!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Zit momenteel op vakantie in Zweden, dus kon de uitzending gisteren niet helemaal volgen. Heb dus ook de trekking gemist, hoe leuk is het dan om nu te lezen dat ik bij de winnaars zit. Beetje dubbel is het wel, want leuker was geweest elke maand zo'n prijzenpot, maar helaas, onze overheid moet hier roet in het eten gooien. Maar wel blij dat Acvoda haar werk door blijft zetten, en uiteraard is het aan ons om ze daarbij te steunen willen we nog een beetje dampvrijheid behouden. 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 18-5-2016 at 19:03, Charlanti said:

Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan.....
De benefiet actie voor Acvoda is ten einde.
We willen iedereen die gedoneerd heeft van harte bedanken, en natuurlijk de winnaars feliciteren!

M. Sira: Aspire Odyssey mini kit, E sigaret Almere.
M. Schotte: 100,-. shoptegoed, Savevape.
J. Kos: Smok Xcube II, Ecig4U.
E. van Geel: Aspire Odyssey mini kit, Zwoofs.
B. van Kranenburg: Kangertech subvod kit, TheVaporStore.
B. Nachtegaal: Avatar Q set, Puff Store.
T. Bakker: 100ml Tukkernat  naar keuze, Tukkernat.
S. Aspers: 50,-. shoptegoed, La Kraft.
J. Sluijter: DIY kit, Vapefuel.
M. Schotte: SX mini M class, Wegwerpsigaret. com.
E. Boonstra: Provari 2.5 en Easyvapes liquidlijn, Easyvapes.
O. van Dijk: 50,-. shoptegoed, Hadivape.
M. Dappers: Beacon mech mod en 20ml Barril Oil, Vapexperience.
D. Witmond: Evic VT Full kit, Smokesmarter. 
A. Ballings: Beyond Vape Solara DNA40, E-wolk.
M. van Deurse: 50ml Tukkernat naar keuze, Tukkernat.

 

De prijzen komen zo snel mogelijk naar jullie toe!

 

Is iemand van de prijswinnaars al benaderd en/of heeft zijn prijs al ontvangen?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, balling said:

 

Is iemand van de prijswinnaars al benaderd en/of heeft zijn prijs al ontvangen?

Nee dus, ik wilde hierover juist een topic openen. Ik had de VaporStore afgelopen week zelf maar eens een mail gestuurd omdat ik me afvroeg ik zelf in de lucht moest komen, maar tot op heden helemaal geen reactie.

Ik weet het is een gewonnen prijs, dus kan niet zoveel zeggen, maar ik win niet zo snel wat, dus was helemaal in de wolken dat ik in de prijzen zat, dus voelt het toch een beetje zuur als er misschien toch helemaal niets komt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Avalon65 said:

Nee dus, ik wilde hierover juist een topic openen. Ik had de VaporStore afgelopen week zelf maar eens een mail gestuurd omdat ik me afvroeg ik zelf in de lucht moest komen, maar tot op heden helemaal geen reactie.

Ik weet het is een gewonnen prijs, dus kan niet zoveel zeggen, maar ik win niet zo snel wat, dus was helemaal in de wolken dat ik in de prijzen zat, dus voelt het toch een beetje zuur als er misschien toch helemaal niets komt.

Hai Avalon65! Alweer een tijdje geleden;wat leuk te horen dat je wat gewonnen hebt;) Groet, Rich*

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, RichTrip said:

Hai Avalon65! Alweer een tijdje geleden;wat leuk te horen dat je wat gewonnen hebt;) Groet, Rich*

Ja was heerlijk 2 weken in Zweden op vakantie, was wel even ingelogd tijdens de uitzending, maar had de prijsuitreiking dus gemist. Was een welkome verassing dus achteraf, zeker omdat deze damper op mijn lijstje stond (uiteraard in roze of paars hihi) Afijn, nu toch maar even afwachten of er nog wat komt :connie

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Avalon65 said:

Ja was heerlijk 2 weken in Zweden op vakantie, was wel even ingelogd tijdens de uitzending, maar had de prijsuitreiking dus gemist. Was een welkome verassing dus achteraf, zeker omdat deze damper op mijn lijstje stond (uiteraard in roze of paars hihi) Afijn, nu toch maar even afwachten of er nog wat komt :connie

Klinkt goed,zo'n vakantie;) Komt vast wel goed:voor je 't weet kun je 'm van je wensenlijstje afstrepen:ja

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb de prijs van SaveVape de dag na de uitzending binnegekregen reuze blij mee :grins

maar ik was de gelukkige winnaar van twee prijzen maar liefst de:

Sx mini M Glass nog steeds niks over gehoord, inmiddels Ilse een mailtje gestuurd en ook nog niks op gehoord, maar zal wel goed komen :bliss 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, jpy said:

Avalon65 en balling. Het is doorgegeven aan charlanti vandaag. Die zal er wel achteraan gaan.

 

Ik heb inmiddels contact gehad met E-Wolk en het komt allemaal goed.

Komende week een update hierover.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Meyeke52 said:

Ik heb de prijs van SaveVape de dag na de uitzending binnegekregen reuze blij mee :grins

maar ik was de gelukkige winnaar van twee prijzen maar liefst de:

Sx mini M Glass nog steeds niks over gehoord, inmiddels Ilse een mailtje gestuurd en ook nog niks op gehoord, maar zal wel goed komen :bliss 

Bofkont hihi, maar is je gegund hoor. Had Ilse ook pb gestuurd vorige week, maar die is volgens mij nog niet online geweest. staat n.l. op ongelezen, vandaar dat ik de shop ook een berichtje had gestuurd over wat de bedoeling was, nou wie weet haalt JPY zijn berichtje wat uit. :cheerpon

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@jpy maar je hebt nu toch een mini lijstje met mensen die de prijzen nog niet binnen hebben gekregen dus kan je ook zien

welke winkels te benaderen, toch ??? ( of  anders Ilse ) 

Edited by Meyeke52
Link to comment
Share on other sites

Inmiddels heb ik vandaag m'n nieuwe mod mogen ontvangen van E-wolk.

Aangezien de Acvoda prijstrekking al een keer was uitgesteld hadden ze de Beyond Vape Solara DNA40 niet meer op voorraad.

Of ik een SnoWolf mini 75W TC er voor in de plaats wilde.

Nou! dat wilde ie wel. Ben erg blij met zo'n minimodje.

Chique opgelost door E-Wolk. Happy Vaper here.

 

Acvoda: Succes met de goede werken met jullie bijdragen aan de gemeenschappelijke zaak in de hoop en de verwachting dat bestuurlijk Europa bijzinnen komt en het uitgesproken doodvonnis over miljoenen burgers intrekt.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

gefeliciteerd en @balling welkom terug ouwe reus! we hebben je gemist (de een wat meer dan de ander, soit)

 

ok, we moesten wel ff de prijstrekking manipuleren, maar het is gelukt en zelfs Europa heeft er alweer van langs gekregen! smaakt naar meer

 

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

:bliss

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Dampertje said:

gefeliciteerd en @balling welkom terug ouwe reus! we hebben je gemist (de een wat meer dan de ander, soit)

 

ok, we moesten wel ff de prijstrekking manipuleren, maar het is gelukt en zelfs Europa heeft er alweer van langs gekregen! smaakt naar meer

 

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

:bliss

 

 

Dank je @Dampertje. Ik blijf echter voorlopig in lees-modus totdat ook hier enige vorm van "regime change"  plaats vindt.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

blij - dood - mus

 

maak van je hart geen moordkuil @balling, deel je meestentijds zeer scherpzinnige gedachten (hier of elders, laatste wellicht meer voor de hand liggend, dit is immers een feestelijk draadje) want anders is het ook zo ... stil, deze ehm...kruistocht?

 

onuitgesproken vooral

 

groet van een bewonderaar

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...