Jump to content

VapeExpo Amsterdam


Recommended Posts

Guest Lora Veremeenko
5 minutes ago, elja said:

 

 

Ehh, ik zei dit:

Without any of the important Dutch organizations? Carefully?

 

We are working on it.

Link to comment
Share on other sites

Beetje jammer dat er juist op een dampforum zo negatief word gereageerd op een evenement als dit.

Blijbaar weten ze best wel waar ze mee bezig zijn gezien dit niet de eerste expo is die ze organiseren. Het feit dat ze door de mazen van de wet heenfietsen zouden we juist toe moeten juichen imo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Kapitein Merijn said:

Blijbaar weten ze best wel waar ze mee bezig zijn gezien dit niet de eerste expo is die ze organiseren. Het feit dat ze door de mazen van de wet heenfietsen zouden we juist toe moeten juichen imo.

Zo als ze tot nu toe gedaan hebben weten ze dat niet zo goed.

Alle hier gestelde vragen en opmerkingen zijn terecht. En als je echt weet waar je mee bezig bent dan doe je dat toch echt anders.

 

Maar als ze door de mazen heenfietsen is dat natuurlijk wel mooi.

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
Beetje jammer dat er juist op een dampforum zo negatief word gereageerd op een evenement als dit.

Blijbaar weten ze best wel waar ze mee bezig zijn gezien dit niet de eerste expo is die ze organiseren. Het feit dat ze door de mazen van de wet heenfietsen zouden we juist toe moeten juichen imo.

Het is niet perse negatief. Eerder voorzichtig. En het feit dat ze het na de TPD ingang hebben gedaan heeft bij meerderen een appart indruk gegeven.

Maar zoals het nu beschreven word zou dat echt fantastisch zijn. Niet alleen voor hun, maar ook de mogelijkheden voor de markt. Hoe weet ik niet, dus vraag t me niet ?

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

Guest wcholles

Als ze het voormekaar krijgen zou dat mooi zijn, ik hoop dan wel dat mocht het zo zijn dat het bekend word in de media dat we hier geen eenzijdig nieuws krijgen zoals we nu in de afgelopen jaren meemaken.

Link to comment
Share on other sites

Pff ga ff met elkaar in gesprek anders ipv negatief zijn, forummers spammen of bans opleggen. Het zou geweldig zijn als wij in dit kikkerlandje een dampers beurs krijgen. Geef het een kans. Versterk elkaar!

 

Overigens: Ik ben helaas dan niet in Nederland maar voordat de expo is, wel. Als ik iets of iemand kan helpen, dan doe ik dat graag. Men mag mij hier aanspreken, in pm aanspreken of via email aanspreken.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Limbeckx said:

Pff ga ff met elkaar in gesprek anders ipv negatief zijn, forummers spammen of bans opleggen. Het zou geweldig zijn als wij in dit kikkerlandje een dampers beurs krijgen. Geef het een kans. Versterk elkaar!

 

Spammen mag niet op het forum, zo simpel is het. En als Vape-expo wil overleggen, dan kan dat, maar spammen blijft uit den boze.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Karin Spaink said:

 

Spammen mag niet op het forum, zo simpel is het. En als Vape-expo wil overleggen, dan kan dat, maar spammen blijft uit den boze.

 

 

It takes two to tango. We leven in 2016, het figuurlijke jongetje hoeft niet altijd het initiatief te nemen...

 

En ook aan Vape Expo: Mogen we iets meer openheid van zaken en misschien meehelpen en meedenken om dit een succes te maken in Nederland?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Limbeckx said:

It takes two to tango. We leven in 2016, het figuurlijke jongetje hoeft niet altijd het initiatief te nemen...

 

Als VapeExpo eerst had overlegd, hadden de zaken wellicht anders gelegen. Nu was hun openingszet: botweg de regels schenden.

Iedereen die hier spamt, krijgt maatregelen opgelegd. Waarom zouden we hen daarvan uitzonderen?

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Wat een negativiteit hier; beschuldigen van een hoax te zijn terwijl 2 minuten googelen aan het licht brengt dat zij die beurs in verschillende steden organiseren; uitleg eisen over de TPD, terwijl iedereen kan constateren dat de andere beurzen in Parijs, de UK,... ook gewoon doorgaan na 20 mei; we weten van één shophouder dat ie benaderd werd, maar durven de NL shops wel op een beurs te gaan staan of hebben ze te veel schrik van de TPD-autoriteiten; persoonlijke aanvallen omdat het Russen zijn; niet te verwonderen dat ze in de verdediging gedrongen worden. En dan als klap op de vuurpijl een FBT dat i.p.v. eens met hen te overleggen ogenblikkelijk gaat bannen want 'computer says no'.

Ik hoop dat FBT niet alleen de overtreding aan hen in het Engels heeft uitgelegd maar ook de beroepsmogelijkheden ter hun verdediging voorzien in 'De Regels'. Het is al 14:30 en ik droom nog steeds, tijd dat ik wakker wordt.

 

Verdienen de Nederlanders wel een dampbeurs te krijgen?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Waarom? Zij zijn hier toch enkel gekomen om aan al die publieke aanvallen een weerwoord trachten te geven... en ja, je kan met Google translate wel een idee krijgen, maar je kan toch niet verwachten dat ze het ganse forum door de vertaalmachine gaan jagen.

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes

Ban, bespreek de reden en ban ongedaan maken. Dit is wel een uitzonderlijke situatie vind ik persoonlijk. Doen ze het nog eens, dan 2 weken ban ofzo.

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

@The Modder ik snap je verhaal wel hoor..

 

Maar is dit niet gewoon het risico van een poster, wanneer je de taal niet kent, en je gaat dan posten zonder de forum regels te kennen, loop je wel een risico.

 

Wat denk je wat er gebeurd als ik bepaalde politieke ideeën zonder Russisch te kunnen op forums daar post, dan loop ik hetzelfde risico toch?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
Op welk forum mag je wel spammen dan, ongeacht de taal waarin dat gebeurt?

De toelichting op de 7-dagenban kregen ze uiteaard netjes in het Engels.

 

In dat geval sta ik achter jullie besluit

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Karin Spaink said:

En warempel, nu zijn ze vanaf een tweede account aan het spammen.

 

 Mag ik vragen wat ze spammen. Ik ben heel nieuwsgierig.

 

Het wordt wel steeds minder netjes van de VapExpo mensen. Hoe moeilijk is het om even contact op te nemen met het FBT. Hoe star ze ook in de discussie lijken te staan...

Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes
Zo'n beurs opzetten is geen eenmanszaak :zip

 

PS: 'The Modder' is geen Russische dubbel-account

Nee nee ??

-PulseVapes

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...