Jump to content

Recommended Posts

mini revieuw Vaperesso Gemini RTA

Mijn ervaring met de Gemini is puur positief, ok de tank heeft ook zijn kleine minpunten.
Maar over het algemeen is het de beste RTA die ik heb momenteel. (ik heb er maar 4, bachelor rta, serpent rta, griffin rta, gemini rta)

bouw kwaltijd is erg goed, alles voelt stevig en solide aan. 9/10

damp productie is op 70vg al mega enorm met een 0,4 ohm 50 watt build. 9,5/10
echt mega wolkjes :lol

smaak is beter dan een griffin , maar net iets minder dan een bachelor 9/10
De smaak is echt super goed voor een dual coil, er zullen wat single coils net klein beetje beter zijn,
zoals bachelor en serpent.

airflow is denk ik op de max die je kan en wilt hebben 10/10
je hebt gewoon echt geen weerstand bij deze tank wanneer je zuigt, echt mega prettig.

@Caved je kan er mee snorkelen

min punten
- schroef dop voor top fil
- top airflow overbodig, zit enkel in de weg en zet je soms perrongelijk open in combi met vullen
- presteert pas goed als je goed wicked

plus punten
- erg grote juice holes en zijn instelbaar
- Mega airflow (en zeer goed instelbaar), je kan gewoon normaal adem halen door deze tank.
- Erg goede snaak voor een dual coil rta, doet weinig onder voor een bachelor, wel iets
- bouw kwalitijd, alles voelt wel erg degelijk aan, met normaal handelen, gaan aan deze tank geen dingen kapot
- je kan er mee chain vapen (echt non stop lurken), als je goed wicked, lukt me met geen andere rta nog

overall verreweg de beste rta die ik nu bezit

Griffin on steroids

Edited by Elizium
1 hour ago, Koen Van den Berge said:

Heb m ook. Ik vind de 510 wel erg lang.

@Koen Van den Berge Je kan de bodemschroef natuurlijk altijd over n zand aka schuur papiertje halen als het echt nodig mocht zijn.

Ik heb de Vaperesso Gemini RTA niet om de compleet onzinnige reden dat de naam me te veel aan n koffiezet 

machine doet denken. Zo heb ik ook problemen met de Griffin als naam (iemand anders hier die Everquest speelt?) 

Caved