Jump to content
Sign in to follow this  
smokex

Liquids in Oss op Zondag?

Recommended Posts

1 hour ago, dabit said:

Als je echt krap zit heb ik nog wel wat voor je.

?

Hey ouwe worstendraaiers, als jullie allemaal uit Oss komen...ga ff bij Ome Jan op de koffie en help hem aan de damper. Moet je eens kijken hoe snel Henk van Gerven z'n standpunt bijschaaft ;-)

Henk van Gerven,...kansloos ben ik bang,...

En ome Jan zit nog stevig aan de A-tjes, ook kansloos,...

Als je Jan meehebt heb je het hele tomatencomite mee. Niet geschoten is altijd mis toch en doe hem de groeten van me ;-)

waren nog eens tijden dat hij de Gideonsbende aanvoerde, ipv de nationale knuffelbeer uit Boxmeer

Edited by Dampertje

Waarnaar ben je precies op zoek qua smaak en dergelijke?

Heb hier nog wat kant en klare van Millers staan, koffie, vanille en cappucino van 12 mg.

Gelukkig vond ik nog een half flesje 6 mg. We doen het er maar effe mee. Morgen maar weer naar Damphuukske...

Bedankt voor de aanbiedingen. Misschien handig om in Oss (voor dit soort gevallen) een geregeld uitwisselingssysteem te bedenken met leden enzo. Is een eerste idee. Zonder liquid zitten is net zo erg als vroeger wel shag maar geen vloeitjes...het blijft toch de nicotine...

Mjah, ik heb voldoende base in de koelkast en diepvries staan om de komende paar jaar niet zonder nicotine te komen zitten. Hooguit dat ik niks meer heb staan dat al lang genoeg gerijpt heeft of dat er alleen nog maar liquids staan die eigenlijk toch niet zo superlekker waren.

Magoed, als iemand in de buurt ooit op een onhandig moment zonder liquid zit dan is-ie welkom.