Jump to content

TPA - greek yoghurt

Recommended Posts

Tijd voor iets compleet anders ; greek yoghurt van TPA

Zeer opmerkelijke zure lucht , kan me erg goed voorstellen dat mensen het linken aan 'smerige' luchtjes.

Aangemaakt in een 50/50 verhouding met 6mg nic.

Kwam ook nu weer veel verschillende percentages tegen , ben een beetje aan de veilige kant gaan zitten

en heb 8% aroma gebruikt.

Heeft 2 weken staan te steepen.

Blijft kleurloos , ook nu nog een zurige lucht al is die minder sterk dan het aroma op zichzelf ( logisch.. )

Gedampt op m'n isub G met een clapton coil van 0,5 ohm op 30 watt.

De damp ervaring is stukken minder zuur , subtiel zou ik zelfs willen zeggen.

Licht romig tintje die constant aanwezig blijft in de achtergrond en ook nog een beetje nasmaak geeft.

Het geheel komt zeer zeker in de buurt van een griekse yoghurt al is de ervaring minder fris naar mijn idee.

Al met al ben ik erg blij met dit aroma.

Op zichzelf is het al een vrij aangenaam sapje om te dampen en ik heb nu al een aantal ideetjes waar dit

mee te mengen is.

Aanrader naar mijn mening ! 

Edited by SCi
  • Like 4

Leuke review. Zoek zelf ook nog een yogurt aroma.

Eén van mijn favoriete toetjes is een schaaltje  yogurt met een eetlepel vol rozijnen of boerenjongens, en een in stukjes gesneden banaan, dit alles overgoten met een eetlepel of twee honing en een beetje besprenkeld met poederkaneel. Wil ik binnenkort eens gaan proberen na te maken in e-liquid.

Hoeveel procent aroma heb je gebruikt? Zou ik even de review erbij zetten.

• Like 1

Ik raad je ten zeerste aan om Addy's Yoghurt te maken. Staat op e-liquid-recipes.com. Hele frisse fruitige damp, goed voor de zomerdagen. Enige nadeel, je coils zijn met een dag aangekoekt. Of het door de Greek yoghurt komt weet ik niet. Ik heb de ingrediënten nog niet afzonderlijk gedampt. (ben een luie DIY'er die alleen kant en klare recepten pikt :gek)

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

• Like 4
11 hours ago, TheVapingRaven said:

Hoeveel procent aroma heb je gebruikt? Zou ik even de review erbij zetten.

Helemaal vergeten... 

Het staat er nu bij.

Ik heb 8% gebruikt maar ik zie enorm veel verschillende adviezen voorbij komen her en der.

Bijna niemand lijkt deze zelfstandig aan te maken maar zelfs in combinatie met andere aroma's lijkt het me

niet noodzakelijk om over de 10% te gaan met deze.

• Like 1
12 hours ago, Rickw57 said:

Ik raad je ten zeerste aan om Addy's Yoghurt te maken. Staat op e-liquid-recipes.com. Hele frisse fruitige damp, goed voor de zomerdagen. Enige nadeel, je coils zijn met een dag aangekoekt. Of het door de Greek yoghurt komt weet ik niet. Ik heb de ingrediënten nog niet afzonderlijk gedampt. (ben een luie DIY'er die alleen kant en klare recepten pikt :gek)

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Ik vind deze ook fantastisch, heb naast deze ook de Blue Addy Yogurt

http://e-liquid-recipes.com/recipe/262675/Blue%2527addy+Yogurt

en de Strawberry Milkshake

http://e-liquid-recipes.com/recipe/178674/fresh03%2527s+Strawberry+Milkshake

van Fresh03 in mijn dagelijkse damproutine.

Voor de Blue Addy Yogurt, heb je bijna dezelfde ingrediënten nodig als voor de Addys Yogurt

• Like 1

Addy's Yogurt vind ik ook een groot succes. Heb wel de aroma percentages iets teruggeschroefd (op de gok, geen idee of het daar beter of slechter van wordt) en FA Kiwi gebruikt (0,25%). Maar dan nog :) Hij is een tikje zurig, na pakweg vier dagen, maar op een prettige manier. 

De Blue Addy ga ik zeker ook proberen.

Greek yoghurt heb ik gister ook maar eens besteld. Had laatst een clone van de Yoplay Parlay gemaakt met een eigen twist, ook gedeeld in de heksenketel. Misschien eens de creamy yoghurt vervangen door de greek de volgende ronde. Dit recept is de laatste dagen mijn ADV:

Mijn versie van de Yoplay Parlay clone:

Creamy yoghurt (Flavour west) 5%

Strawberries and cream (TPA) 5%

Blueberry (TPA) 5%

Graham Cracker clear (TPA) 1%

17 hours ago, dezuigeling said:

Misschien eens de creamy yoghurt vervangen door de greek de volgende ronde.

Of een mix. Ik heb ook die twee aroma's staan en wil ze mengen om een soort lassi te maken. Ik dacht misschien laag % yoghurts plus een melk aroma of fresh cream.

• Like 1