Jump to content

Domeinnaam geblokkeerd


Recommended Posts

Guest UGL201019

Nu weer ok, maar ziet er iets anders uit en inloggen engelstalig. Dank voor de reparatie.

Hier op alle pc's (3) en laptops (2) niet in te loggen, kreeg ook de geblokkeerde site te zien - windows 7 en 8.

Provider KPN.

Link to comment
Share on other sites

Het is weer aan het spoken op dit forum.

Zo net herhaaldelijke keren een soort tweede scherm als popup op m'n scherm. 

Wilde Pb-tje bekijken, kreeg een raar buitenproportioneel tweede scherm. Zijn jullie aan het proberen om van dit forum een 3D forum te maken :shock

 

Inmiddels kan ik weer kijken zonder 3D effect........

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Meyeke52 said:

Lees net op damforum facebook dat Damperscollectief.nl ook geblokkeerd is, en na  effe checken iderdaad precies hetzelfde euvel als hiero.

Mijn vermoeden een internet provider probleem??? Krijg een deja vu  dat een oude plaaggeest weer eens bezig is, hoop van niet.

 

 

Heh. Ik had eenzelfde déjà vu.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Was zojuist aan het testen even.

Wanneer ik DNS op handmatig zet, en google 8.8.8.8 als server gebruik.

Treed bij mij het probleem ook weer op, hij lijkt dan Cloudflare dienst over te slaan.

 

Wanneer ik DNS terug zet naar eigen, werkt het weer goed.

 

Link to comment
Share on other sites

Nog 1 tip/test.

Mensen die www.dampforum niet kunnen bereiken,

test eens of wiki.dampforum.nu wel werkt (deze zit niet achter cloudflare dns, en werkt vermoedelijk prima)

Kan handig zijn misschien voor de beheerder als je deze info post.

Edited by Elizium
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Elizium said:

Nog 1 tip/test.

Mensen die www.dampforum niet kunnen bereiken,

test eens of wiki.dampforum.nu wel werkt (deze zit niet achter cloudflare dns, en werkt vermoedelijk prima)

Kan handig zijn misschien voor de beheerder als je deze info post.

 

die wiki pagina doet het wel bij mij, het forum zelf niet

 

Dat zou kunnen betekenen dat cloudflare idd het probleem is. Wat mij overigens niets zou verbazen. Ik draai zelf een aantal websites en fora en ook heel veel ellende gehad met cloudflare.

Edited by phtvs
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, phtvs said:

Dat zou kunnen betekenen dat cloudflare idd het probleem is. Wat mij overigens niets zou verbazen. Ik draai zelf een aantal websites en fora en ook heel veel ellende gehad met cloudflare.

Cloudflare is 1 van de stabielste en beste website beveiliging die je krijgen kan, die hebben zelf zelden tot nooit een storing.

Fasstech zit er ook achter b.v. en heel veel andere grote sites en webshops

Link to comment
Share on other sites

Guest bertus025

Met Firefox lukt het mij ook niet, maar met chrome net wel,heb het ook met vpn  adressen uit Engeland en Duitsland geprobeerd lukt niet.En ook met google dns en opendns ziggo dns lukte het ook niet tenminste niet met Firefox

 

Edited by bertus025
Link to comment
Share on other sites

Guest PulseVapes

@jorijn en Karin GOED BEZIG!!!

Info achteraf:

android galaxy 4 & 6

Chrome/Samsung browser (Beiden geen toegang)

KPN (thuis en mobiel)

Hem doet het weer bij mijn hoor ???

Hier hoort een stomme "handtekening"

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Elizium said:

Cloudflare is 1 van de stabielste en beste website beveiliging die je krijgen kan, die hebben zelf zelden tot nooit een storing.

Fasstech zit er ook achter b.v. en heel veel andere grote sites en webshops

Dat klopt. Maar wij hebben er heel veel ellende mee meegemaakt. Ip adressen die opeens geblokkeerd werden, mensen met een dynamisch ip adres die niet meer op de site konden komen, ip bans die niet meer werkten enz enz.

Wij draaien nu zelf een ddos beveiliging, dan heb je het in eigen beheer.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Jorijn said:

 Ik zit er bovenop. Probleem is verholpen. Het betrof een DNS probleem, is met ± 1 uur weer opgelost voor de gedupeerden.

Klopt. Ik heb de hele dag www.dampforum.nu niet kunnen bereiken en kreeg dezelfde melding waarvan SanSiro een plaatje heeft gepost.

Bedankt voor het oplossen van het probleem!

 

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg er toch een sik van. Nu lag ik er zelf uit.

 

Bron van het probleem is toch zeker einde middag al aangepakt, het is nu een kwestie van diverse DNS caches uit laten werken.

 

Voor de mensen die dit bericht wel ontvangen per e-mail maar niet op de website kunnen;

 

Windows gebruikers: https://documentation.cpanel.net/display/CKB/How+To+Clear+Your+DNS+Cache

Mac gebruikers: https://support.apple.com/nl-nl/HT202516

Link to comment
Share on other sites

Guest bosch583

@jorijn en Karin

Vanmiddag had ik KPN vanwege de blokkade aan de telefoon en vandaar uit via tapatalk en@pulsevapes jullie weten te bereiken. Het werkt weer [emoji106][emoji106][emoji106]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Jorijn said:

het is nu een kwestie van diverse DNS caches uit laten werken.

Ik vermoed dat dit niet het geval is, misschien deels.

Ik had zojuist goede connectie, en zelf niks veranderd aan setting, en toch viel de site weer even weg.

Dit kan niet een dns cache issue geweest zijn dan

Ik vermoed een soort van probleem tussen cloudflare en de hosting.

 

Al lijkt het probleem wel een stuk minder dan vanmiddag :ja

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Elizium said:

Ik vermoed dat dit niet het geval is, misschien deels.

Ik had zojuist goede connectie, en zelf niks veranderd aan setting, en toch viel de site weer even weg.

Dit kan niet een dns cache issue geweest zijn dan

Ik vermoed een soort van probleem tussen cloudflare en de hosting.

 

Al lijkt het probleem wel een stuk minder dan vanmiddag :ja

 

Hier hetzelfde probleem. Ik zit net via een vpn op het forum, ga naar de forum index en hopla, weer geblokkeerd. Via openvpn een ander ip adres genomen en ik kom er weer op.

Via mijn huis internet aansluiting, ziggo, kom ik er nog steeds niet op en nu ook niet meer via ziggo hotspot.

 

imo is er meer aan de hand

Edited by phtvs
Link to comment
Share on other sites

Guest bosch583

KPN gaf bij mij aan dat ze dampforum.nu blokkeerde. Prettig dat de persoon aan de telefoon ook een damper was. Hij adviseerde om beheerder door te verwijzen naar provider om gezamenlijk probleem op te lossen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...