Jump to content

Stylesheet aanpassen?

Recommended Posts

Per toeval bezocht ik zojuist de Vaper lounge en ik werd blij verrast :).

Ik hou van donkere stylesheets in sites.. dus die grijze/zwarte uit de Lounge zou ik graag als standaard willen!

Is daar een mogelijkheid voor al? Zo ja, waar kun je het instellen? En zo nee, kan iemand dat bouwen/configureren, dat je het zelf mag kiezen?

• Like 1

Zelf kiezen was ook de bedoeling van het donkere theme. Maar deze is nog in ontwikkeling en was reeds in gebruik in de kelder,  om een duidelijk contrast te geven over waar men zich bevond. 

Ik zal eens navragen hoever het staat met de ontwikkeling.

• Like 4

1 hour ago, Sledge said:

Zelf kiezen was ook de bedoeling van het donkere theme. Maar deze is nog in ontwikkeling en was reeds in gebruik in de kelder,  om een duidelijk contrast te geven over waar men zich bevond. 

Goed plan @Sledge, dat zou ik ook wel prettig vinden maar dan zou ik wel graag bovengronds licht en donker hebben zoals in de echte wereld.

Misschien is rood wel een goeie kleur voor de kelder/lounge? :grins:weetnie

On 12/04/2016 at 11:37 AM, Marcel loves E6 said:

Goed plan @Sledge, dat zou ik ook wel prettig vinden maar dan zou ik wel graag bovengronds licht en donker hebben zoals in de echte wereld.

Misschien is rood wel een goeie kleur voor de kelder/lounge? :grins:weetnie

Er zijn weinig werkende style sheets voorhanden voor het forum. En we gaan ze niet zelf maken, dat is nogal, ehm, een klereklus, ekskuzeelemoo :)

• Like 1

17 minutes ago, Karin Spaink said:

Er zijn weinig werkende style sheets voorhanden voor het forum. En we gaan ze niet zelf maken, dat is nogal, ehm, een klereklus, ekskuzeelemoo :)

Dat begrijp ik natuurlijk.. maar het zelf kunnen switchen (instellen) van de lichte of de donkere? @Sledge: hoe staat het met de ontwikkeling hiervan?

1 hour ago, Sledge said:

En we zijn los ..... leef u uit met het donkere theme

(instellen doe je onderaan een willekeurige pagina)

De keuze lijkt nog niet te werken in de vapors lounge. Daar blijf het Theme donker, wat ik ook probeer. 

Komt omdat daar het donkere theme wordt geforceerd.

Ik zal eens brainstormen of we op een andere manier duidelijk kenbaar kunnen maken, dat men in de lounge verkeert, zonder een theme te forceren.

Wordt vervolgd.

• Like 1

24 minutes ago, Sledge said:

Komt omdat daar het donkere theme wordt geforceerd.

Ik zal eens brainstormen of we op een andere manier duidelijk kenbaar kunnen maken, dat men in de lounge verkeert, zonder een theme te forceren.

Wordt vervolgd.

Niet echt logisch; als je standaard voor het donkere Theme kiest dan is het blijkbaar niet belangrijk om kenbaar te maken dat je in de Lounge zit, maar als je het donkere Theme niet bevalt dan heb je geen keuze. 

Of krijgen degenen die het donkere Theme als standaard hebben in de lounge het lichte Theme geforceerd?

Edited by wolo
  • Like 1

20 minutes ago, wolo said:

Niet echt logisch; als je standaard voor het donkere Theme kiest dan is het blijkbaar niet belangrijk om kenbaar te maken dat je in de Lounge zit, maar als je het donkere Theme niet bevalt dan heb je geen keuze. 

Zoals ik zei ....

43 minutes ago, Sledge said:

Maar de vraag om het donkere theme beschikbaar te stellen, leek me op dit moment aardiger.

3 minutes ago, Sledge said:

Zoals ik zei ....

Maar de vraag om het donkere theme beschikbaar te stellen, leek me op dit moment aardiger.

Zoals ik zei... Nu wordt het voor sommigen duidelijk gemaakt dat ze in de Lounge zitten, en voor anderen weer niet. Hoe onduidelijk wil je het maken.

Wat mij betreft hoeft een extra herkenning niet eens. 

Just now, Sledge said:

Prima, zal ik de keuze van theme dan voorlopig maar weer uitzetten?

Nee, dat is nergens voor nodig, en daar vraag ik ook niet om. Maar laat de keuze voor het them dan ook aan de gebruiker, en ga dan niet bepalen dat in een klein gedeelte van het forum het theme afgedwongen wordt. Of als je dat laatste belangrijk vind: dwing dan een theme af wat je op de rest van het forum niet kunt gebruiken zodat het voor iedereen duidelijk is.

29 minutes ago, Sub-Ωhm said:

He, wie heeft het licht weer aangedaan ?

Geen idee wat je bedoelt. In de Lounge is het voor mij nog steeds donker, en ik krijg het licht daar nog steeds niet aan.