Jump to content

Pink Spot Pinkspot


Guest abcd

Recommended Posts

PINK SPOT PINKSPOT

 

Ik heb deze liquid gemaakt met 60/50 vg/pg, 10% wodka, 5% aroma en 3 mg nicotine. (tevens in dezelfde samenstelling met 6 mg nicotine)

 

Smaak;

De smaak omschrijving van de iquid, framboos, ananas, limoen.

Mijn smaak beleving is;

Zeer lichte smaak van tabak, samen met een lichte bloemige smaak met soms wat citrus en vage ananas.

De smaak is erg constant, een half uur ultrasoon, 1 dag rusten, 1 week rusten, 2 weken rusten, ik proef weinig verschil.

 

Voor mensen die van erg zacht houden zou dit wel eens een aardige liquid kunnen zijn.

Ik zelf ga deze liquid nog eens in een andere samenstelling maken, met een lager aandeel wodka en een andere vg/pg verhouding.

Voor nu kan ik zeggen dat dit niet een van de toppers is die ik tegen gekomen ben maar absoluut niet verkeerd.

 

Heb je iets aan mijn review post dan een comment hieronder, kun je er niets zinnigs over zeggen maar kun je mijn review wel waarderen? Then please hit the like button. :ja

 

Edited by Karin Spaink
Geen geschreeuw
Link to comment
Share on other sites

bij mij staat die ook al lang op het programma, een van mijn eerste aroma's , toen nog in een protank 2... op een vamo (classic)...

 

is een zomersmaakje, redelijk recht toe recht aan, een beetje haribo sfeer... en die kleur alleen al...

 

niet te lang en te vaak, gewoon af en toe...

Link to comment
Share on other sites

woow, ik heb nog de oude, en die is knal knal roze...

was er ook niet zo blij mee, maar is nog waarschijnlijk uit een tijd toen het nog modieus was gekleurde liquids te maken...

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook nog 2 flesjes van deze Flavour staan, die beiden roze zijn. Ik meen me te herinneren dat PS een jaar of 2 geleden heeft besloten om geen onnodige zaken meer in hun Flavour te stoppen, zoals kleurstoffen. Het kan dus goed zijn dat die tegenwoordig kleurloos is.

 

Nog een vraagje @abcd: waarom doe je er wodka bij? Puur voor de smaak (en vandaar de hint van tabak) of om andere redenen?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik gok dat de wodka is voor een iets betere throathit?

Ik heb nog nooit wodka in mn liquids gemengd, en ik zou ook niet meteen weten wrm ik het zou doen...

Ik ben wel fan van pinkspot, ik damp surf rider, frozen lime drop, jamaican me crazy, pink spot, blue spot en black mamba. Vooral black mamba eigelijk met wat jamaican me crazy erin, en heel soms enkele druppels custard van cdd erbij, die jamaican me crazy met vlack mamba is n aanrader!

Ook pinkspot met blue spoy is lekker (50/50 mengen)!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 ding snap ik ook niet, ik gok dat het een typfoutje is, maar je mixt op 60/50 vg/pg zeg je, dan kom je aan 110% uit... hoe doe je dat juist? :p

 

50/50 hoeft toch niet verdunt te worden? of is het een tankje waar je "dunne" liquids moet in gebruiken? ik damp op 99.5 vg, en heb geen enkel probleem qua dikte van de liquid. maar moest ik m willen verdunnen, zou ik toch gewoon pg gebruiken, ik denk dat dat wel goedkoper is dan wodka?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Groenedamper said:

Mijn heldere pinkspot aroma's worden roze als ze verwerkt zijn in het eindproduct.

Ik dacht dat het daarom Pinkspot heette...

De ry8 ziet ook roze na verwerking.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, sabine said:

Bizar, de mijne is na 2 maanden steepen roze..

 

Het hangt ook van de hoeveelheid nicotine en de dosering van de aroma af...

 

Het mooiste is nog steeds french vanilla, die begint geel en wordt zwart, zoals veel vanilles...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...