Jump to content

Recommended Posts

Hoi administratoren en leden,

Ik heb grofweg 200ml E-liquids van Blue Dot Vapors (70/30 9mg/ml/nic) staan die ik niet lekker vind om te dampen. Vragen over het forum:

* Is er binnen dit forum de mogelijkheid om 'aangesproken' E-liquids aan te bieden (e.d 2ml van de 50ml aangesproken, 4 weken gerijpte liquids). Onaangesproken?
* Zijn er andere locaties waar dit wel beter kan?
* Iemand ervaring met het aanbieden en/of verzenden van E-liquids?

Bedankt voor jullie tijd,

Sten

• Like 1

Dag Sten,

ja er is een mogelijkheid tot verkopen van liquids.

Het is echter wel netjes je eerst even voor te stellen in het voorstel topic.

Voor je bij de verkoop / aankoop topics kunt, moet je wel eerst even meelopen op het forum en actief posten.

Volgens mij minimaal 10 posts of 30 dagen eer je toegang krijgt tot het verkoop gedeelte, het is hier namelijk geen Marktplaats.

Edited by Sub-Ωhm
  • Like 1

Just now, Sub-Ωhm said:

Dag Sten,

ja er is een mogelijkheid tot verkopen van liquids.

Het is echter wel netjes je eerst even voor te stellen in het voorstel topic.

Voor je bij de verkoop / aankoop topics kunt, moet je wel eerst even meelopen op het forum en actief posten.

Volgens mij minimaal 10 posts of 30 dagen eer je toegang krijgt tot het verkoop gedeelte, het is hier namelijk geen Marktplaats.

Just now, Karin Spaink said:

Wat @Sub-Ωhmhierboven uitlegt, klopt helemaal, @Sten van Aken: pas als je al wat langer lid bent en 10 inhoudelijke berichten hebt geplaatst, krijg je toegang tot de verkooprubrieken.

Zal ik doen. En zeer begrijpelijk, ik navigeer al aardig lang op het forum, alleen ik participeer nooit. Ik zal mij even voorstellen.

Sten

• Like 2