Jump to content

Review Joyetech eGo AIO (toegevoegd aan OP)


Bobby

Recommended Posts

Ik heb 'm nu 2,5 maand, en er zit nog steeds de eerste coil in. Nu doe ik maar heel weinig aroma in mijn zelfgemaakte liquid en gebruik ik de AIO alleen buiten de deur (thuis heb ik mijn subtanks), maar toch...

 

Draai je de boel niet te vast?

Link to comment
Share on other sites

Guest densta

@ stoffel. Draai de top eens wat losser. Eigenlijk zo los dat als je de beveiling in drukt de top al los gaat. Te gek voor woorden dat t zo moet maar bij mij helpt t goed. Kijk wel uit met in zakken. Beveiliging is dan zo ingedrukt. Dampt goed nu en de coil gaat veel langer mee. Ook geen hitte aan de mond. Met tank bijvullen weer even afstellen. Succes

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, densta said:

@ stoffel. Draai de top eens wat losser. Eigenlijk zo los dat als je de beveiling in drukt de top al los gaat. Te gek voor woorden dat t zo moet maar bij mij helpt t goed. Kijk wel uit met in zakken. Beveiliging is dan zo ingedrukt. Dampt goed nu en de coil gaat veel langer mee. Ook geen hitte aan de mond. Met tank bijvullen weer even afstellen. Succes

 

Zò los zit hij bij mij ook weer niet...

Edited by JaWa
Link to comment
Share on other sites

Dear Valued Customer,

Thanks for your email and sorry for the inconvenience.

Netherlands is our Regional exclusive distributor,they are authorized to deal with all cases.

kindly suggest you contact your retailer first for after-sale service with the receipt.

Our warranty service is provided by them.

Best wishes!

Anastasia

Joyetech Service

Standaard antwoord inplaats van gewoon mee te denken aan een oplossing gewoon doorverwijzen.

Zucht, het zal ook eens niet zo zijn.

Update: sinds gisteravond een nieuwe tactiek geprobeerd die zowaar lijkt te helpen.

ik draai de cap gewoon weer normaal vast zoals voorheen en na 1 á 2 hijsjes zuig en blaas ik even aan de driptip/AIO zodat er (denk ik) wat airflow in de coil/tank komt wat het vacuüm wegneemt.

#workinprogress

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Gears

Hey, sinds gisteren heb ik de ego aio. Maar bij mij werkt het kinder slot niet. weet iemand hoe dit komt? Wil namelijk gebruik maken van deze functie.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gears said:

Hey, sinds gisteren heb ik de ego aio. Maar bij mij werkt het kinder slot niet. weet iemand hoe dit komt? Wil namelijk gebruik maken van deze functie.

 

Wat doet er niet?  Normaal kan de bovenste ring vrij ronddraaien en stel je daarmee de luchttoevoer in. Druk je hem in, grijpen de tandjes in elkaar en kun je de tank open draaien. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gears

Dank u, bij mij grijpen de tandjes elkaar niet. Ik ga hem denk ik retourneren (als dat nog kan) Hij is ook vrij onbetrouwbaar, valt vaak uit, lekt e-liquid, opladen gaat niet echt goed, soms heb ik een verbrande smaak in mijn mond.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gears said:

Dank u, bij mij grijpen de tandjes elkaar niet. Ik ga hem denk ik retourneren (als dat nog kan) Hij is ook vrij onbetrouwbaar, valt vaak uit, lekt e-liquid, opladen gaat niet echt goed, soms heb ik een verbrande smaak in mijn mond.

 

Als je de tank niet open kunt draaien zo ik hem retourneren idd. 

Bij mij lekt hij nooit, valt niet uit, etc, er gaat iets niet goed met de bovenkant van je AIO. 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gears

Mijne was binnen 5 minuten opgeladen toen ik hem voor het eerst ging opladen, mogelijk heb ik een gebruikt exemplaar ontvangen?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gears said:

Mijne was binnen 5 minuten opgeladen toen ik hem voor het eerst ging opladen, mogelijk heb ik een gebruikt exemplaar ontvangen?

Neuh, dat is juist een goed teken, ze gaan vol de verpakking in, dus deze heeft geen half jaar op de plank gelegen. 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gears

Ik mag hem niet retour sturen, de webshop wijst me op: 

  • Ook startersets met ingebouwde clearomizers (all in one modellen) kunnen na het eerste gebruik niet meer worden geretourneerd.

Maar volgens mij gaan ze nu tegen de wet in. Als een product niet goed functioneert, en bepaalde functies werken niet. Dan heb ik gewoon recht om hem te retourneren? 

Link to comment
Share on other sites

Guest Steef
12 minutes ago, Gears said:

Ik mag hem niet retour sturen, de webshop wijst me op: 

  • Ook startersets met ingebouwde clearomizers (all in one modellen) kunnen na het eerste gebruik niet meer worden geretourneerd.

Maar volgens mij gaan ze nu tegen de wet in. Als een product niet goed functioneert, en bepaalde functies werken niet. Dan heb ik gewoon recht om hem te retourneren? 

Neem gewoon contact op met de shop en leg ze je problemen voor. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Link to comment
Share on other sites

Vandaag wat ontdekt door problemen met een AIO van een vriend en ik vermoed dat meer mensen hier de fout in gaan, althans, gezien sommige problemen die ik lees met het vastdraaien van het ding. 

 

Bij het controleren van zijn AIO zag ik dat er een spleetje tussen de coil en de rest van het topstuk zat. Bij het plaatsen van een nieuwe coil draaide die vriend hem erop, zonder stevig op die kinderslot ring te drukken, hij draaide de coil er dus niet vast genoeg op!  Het resultaat is dat de coil langer uitsteekt, wat problemen geeft als je het ding weer in elkaar draait.

Zorg dus dat je die coil stevig genoeg aandraait. :ja

Link to comment
Share on other sites

Guest Gears

Dank u, morgen komen mijn nieuwe coils binnen, dan zal ik het proberen!

ik heb nog 1 vraagje.

kan ik wat schoonmaak alchol/azijn in mijn aio doen, om hem schoon te maken?

Link to comment
Share on other sites

Guest densta
Dank u, morgen komen mijn nieuwe coils binnen, dan zal ik het proberen!

ik heb nog 1 vraagje.

kan ik wat schoonmaak alchol/azijn in mijn aio doen, om hem schoon te maken?

Gewoon met een droog stukje keukenrol doen of een wattenstaafje. Zo doe ik t ook. Gaat prima

Link to comment
Share on other sites

Guest densta

Was t 1ste dat ik deed. La.pje uitzetten. Zo iri als je ergens bent en dat lampje gaar branden. Ook als je geinhaleerd had bleef hij nog ff na knipperen. Zonde van de power die je nodig hebt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ik heb nu een aantal dagen geleden dit ding aangeschaft. ik merk alleen dat als ik inhaleer, mijn keel pijn doet (brand) en mijn tong af en toe ook. Waar kan dit aan liggen? Heb de bijgeleverde coil er op zitten. voor de rest niks raars meegedaan. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Vapestar

Als het goed is staat dit op het flesje. Dit kan bijvoorbeeld een verhouding van PG70/VG30 zijn, of iets van 50/50. Waar heb je de liquid(s) gekocht en van welk merk is het?

 

PG is een stof dat zorgt voor een zogenoemde throathit, oftewel een 'prikkeling' in de keel tijdens het inhaleren, zoals je waarschijnlijk wel gewend bent van een a-sigaret. Hoe hoger de PG waarde van je liquid, hoe sterker de throathit. 

 

Er zijn nog wel wat andere factoren waar het aan kan liggen, maar ik vermoed dat dit de 'boosdoener' is.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Vapestar

Dan is dus gelijk duidelijk waar het aan ligt. Probeer maar is een liquid met een PG/VG verhouding van 50/50. Veel dampplezier :Yvy2

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...