Jump to content

Green Spring Tea - Inawera (Drank)

TheVapingRaven
 Share

Recommended Posts

Gemengd 80/20 VG/PG, 6mg nicotine, 4% Aroma. Heeft een paar dagen gerijpt (misschien iets te kort om alle nuances los te krijgen, smaak is wel al duidelijk aanwezig).

Had nog nooit een thee smaak geprobeerd. Dus het is een beetje vreemde ervaring voor me. 

Ik proef duidelijk een groene thee smaak met heel, heel erg in de verte een smaak die me het meest doet denken aan hoe een citroenplant ruikt. Duidelijk een aroma die aan de zoete kant is. Geeft een lekker lichte en frisse sensatie.

Bij het uitademen blijft er een licht bittere smaak achter van thee die net iets te lang heeft gestaan. Niet vervelend.

Het geheel komt een beetje kunstmatig over (maar absoluut niet chemisch) in mijn beleving. Kan ook komen dat ik redelijk veel thee drink en dit het liefst zo heet mogelijk doe, of zo koud mogelijk met ijsblokjes, Damp is lauw en dit verward me een beetje.

Heb het nog niet lang gedampt, misschien een KayFun tankje of twee en een half, maar denk dat dit geen All Day Vape van me gaat worden. Is het een beetje te monotoon voor. Wel erg prettig als palet reiniger, of als ik even geen zin heb in te robuuste smaak. Denk dat dit concentraat weleens geschikt kan zijn in een receptje met vruchten, misschien munt/menthol.

Blaast me niet van de sokken, maar het is absoluut niet smerig. Misschien is thee gewoon niet zo mijn ding om te dampen.

Prijs kwaliteit verhouding zoals bijna altijd bij Inawera meer als uitstekend. De 4% verhouding is voldoende voor een duidelijke smaak in mijn toch wel hoge VG base.

o.a Te Koop bij -> http://www.inawera.com/green-spring-tea-concentrate-10-ml-p-2122.html

Edited by TheVapingRaven
  • Like 2