Jump to content
Konvict

Dampen in Thailand

Recommended Posts

23 minutes ago, Dampertje said:

daar staan behoorlijke straffen op het gebruik van marihuana, of charas, zoals ze de stuff daar noemen

heb zonder uitzondering dagelijks aan de chillum en weet ik het wat allemaal gezeten, not in front of an police offcier obviously maar toch

Ja, maar dat je een 'kontgaatje Nederlandse tourist inmiddels al 3x zo groot na recreatief gebruik van gras, ambassade heeft de komende 13 weken geen tijd'-kattebelletje op pagina 27 in de Televaag geworden was had ook gekund.

Ik zou in landen type 'een biljet in je papieren versoepelt de reactie van politie' oppassen met wat je doet. Slechts 99 van de 100 keer gaat alles goed.

Edited by dabit

klopt vrind, maar dat is als je de straat oversteekt ook

regels zijn er ook om ... juist

Edited by Dampertje

The eerste Thaise vape criminelen zijn opgepakt en gearresteerd! Er is een photo gepubliceerd van de 5 mannen die zich schuldig hebben gemaakt aan het bezit van vapegear met politie agenten op het politie bureau.

Zelf kan ik het nog steeds niet bevatten. Gisteren nadat ik hiervan af wist nog gezelling naar de Mall geweest en buiten gevaped...vandaag twee oudere mods naar werk genomen en ik denk morgen dat ik er slechts een mee neem...

Het enige waar ik bang voor ben is dat we binnenkort droog komen te staan. Geen mods, attys en het belangrijkste e-juices!

Jeetje, laat die dampert lekker thuis als je naar Thailand hebt geboekt, respecteer dat je op je vakantie niet kan/mag dampen.  Mijn hemel is het echt zo erg dat je een week of misschien 2 weken niet kan dampen, dit meent toch niemand serieus? Ik las zelfs dat iemand dan weer gaat roken:shock, dat is toch triest man!!

15 hours ago, Konvict said:

Heb een prettige vacantie in Thailand deze zomer, je kan op kosten van de regering er gratis verblijven met kost en inwoning voor 5 jaar!

Bangkok Hilton  is niet zo luxe.........

Gelukkig blijkt the photo geplaatst was niet betrekking te hebben dat er 5 mensen zijn gearresteerd van het bezit van vape gear. 

Er waren twee photos te zien, hier de uitleg van een member op Thailand Vapers:

"This picture is about vaping..."use an ecig, go to jail for 5 years".

This picture is about 5 youths who murdered someone in a wheelchair in Bangkok.
It has nothing to do with vaping!"

Gaat helemaal nergens mer over daar in The Land of Smiles..

Ze bedenken de meest vreemde wetten!

Mijn vriendin is een Thaise en woont in NL met mij maar ik weet niet of we in de toekomst nog wel daar willen wonen!

3 hours ago, Patrickology said:

Gaat helemaal nergens mer over daar in The Land of Smiles..

Ze bedenken de meest vreemde wetten!

Mijn vriendin is een Thaise en woont in NL met mij maar ik weet niet of we in de toekomst nog wel daar willen wonen!

Ik heb ook een Thaise vriendin ,ben inmiddels al 12 x naar Thailand geweest voor meerdere maanden en heb vele vrienden die daar wonen ,ze maken het voor de "falang" idd alsmaar moeilijker ,de Thaise daarentegen willen nu niet meer zo snel meer immigreren naar een ander land en al zeker niet meer naar België ! 

Ik heb ook een Thaise vriendin ,ben inmiddels al 12 x naar Thailand geweest voor meerdere maanden en heb vele vrienden die daar wonen ,ze maken het voor de "falang" idd alsmaar moeilijker ,de Thaise daarentegen willen nu niet meer zo snel meer immigreren naar een ander land en al zeker niet meer naar België ! 

Jammer is dat he.. De farang brengen heel wat geld in het laatje, moeten ze toch onderhand begrijpen. U woont in België neem ik aan?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

On 13-6-2016 at 16:34, Konvict said:

Deze wetten zijn 30 jaar oud en door deze artikel op de website gaat de politie nu heel handig gebruik van maken.

30 jaar geleden bestonden er geen e-sigaretten, dus die worden niet vermeld in die wetten.

Kennelijk worden de wetten geïnterpreteerd zoals men belieft, misschien ook wat betreft nicotinevrije fruitsmaakjes of dessertsmaakjes. Zo niet, dan zou ik een fraai etiket van een 0mg fruitsmaakje op een flesje plakken en dat altijd bij de hand houden.

Of je kiest een andere vakantiebestemming, bijvoorbeeld Vietnam, waar niet moeilijk gedaan wordt:

https://www.e-cigarette-forum.com/forum/threads/hello-from-vietnam.623968/

Vietnamese webshop:  http://www.viteckom.vn/

1 hour ago, Marianna said:

Of je kiest een andere vakantiebestemming, bijvoorbeeld Vietnam, waar niet moeilijk gedaan wordt:

Wordt lastig als  je schoonouders in Thailand wonen.

3 hours ago, Foggy said:

Wordt lastig als  je schoonouders in Thailand wonen.

Dan laat je die gezellig overkomen naar Vietnam, zien zij ook 's een ander land.

Momenteel in Thailand , heb mijn istick en melo uit elkaar gehaald voor vertrek en in bagage gestoken en gewoon gerookt tot ik daar was . In Bangkok heb ik overal gerookt waar gerookt mocht worden , geen problemen gehad , maar ik let wel op politie ( doe ik altijd in Thailand trouwens ) . De flesjes waren verpakt in 50ml neutrale flesjes ( +/- 400ml ) met enkel sticker van naam van de smaak ( diy , geen merk of mg ) . Binnenlandse vlucht ook geen probleem , zelfde principe gehanteerd . Nu in NO Thailand , maar in dorp dus das zeker geen probleem ( geen politie in dorp ) .

In Bangkok zijn er nog hier en daar op Sukhumvit straatverkopers met vapegear , oa van Smok en Istick , dus niet de kleine EGO's en e liquids . Prijzen , iets duurder dan in Be/NL , en mogelijk copy ? . Er zullen altijd uitzonderingen zijn , maar ik denk als je het beetje discreet houdt , je geen problemen zal hebben . Meerdere mensen gezien trouwens die dampen , en zelfs een enkele Thai .

http://www.bangkokpost.com/news/general/1123185/tobacco-law-loophole-under-review

Gisteren was er al iets nieuws te melden , met de melding dat ze ook onder de takanswet kwamen te vallen ipv drugswetgeving ( lijkt mss niet veel voor velen , maar er staan zware straffen op in Thailand als ze je zien enof willen zien ) . Dit nieuws is nog beter , tzal mss duurder worden maar wel vrij verkrijgbaar en dus zonder probleem mee te nemen en overal te dampen waar je mag roken , hoewel dit nog niet afgewerkt is he ... nu dus nog niet !!! .

Dat is echt absurd. Na vele malen in thailand geweest te zijn, is het helaas NO-GO geworden! 

Ik lees:  "This ban is to protect the tobacco companies here in Thailand" 

Dit KAN niet! (zwaar teleurgesteld)

Ik heb nog niks gehoord van andere landsdelen / steden , maar in Pattaya schijnt er echt een klopjacht aan de gang te zijn op dampmiddelen ( zowel vloeistof als toestellen ) , zowel voor verkopers als gebruikers ( bijhebben is voldoende ) . Net op Thai Vape forum geweest  en daar geven ze nu zelfs de raad niks bij te hebben als je kamer/huis verlaat , in Pattaya welteverstaan . Aangezien ikzelf binnen korte tijd terug naar Thailand vertrek , en van plan ben/was paar dagen naar Pattaya te gaan weet ik niet goed wat ik moet doen . Denk dat het Pattaya overslaan zal worden , en paar dagen Bangkok om te starten . Bij terugkeer dan paar dagen Pattaya en dan hoop ik dat het al iets rustiger is , maar vrees ervoor , maar dan heb ik in elk geval al bijna de hele maand veel minder gerookt ( tja daar zal ik niet buiten kunnen jammer genoeg:regels:nee ) .

De meeste dampers onder ons weten toch wel dat ze verslaafd zijn aan nicotine. Als je lekker op reis/vacantie bent voor een paar weken of langer ga je toch niet weer sigaretten roken voor je nic? OK, dan is het gewoon risico inschatten met onze dampertjes. De wc wat vaker opzoeken, of very Stealth doen wat je moet doen, met kleine coupures bath's op zak. Op reis in Thailand wordt nooit meer het zelfde, gratis beetje spanning erbij.

Ik denk dat ik de eerst volgende keer (met familie) maar naar een ander mooi land ga. Sorry Thailand.

I just heard that in Pattaya Walking Street, die nu Happy Street genaamd gaat worden, de bars op de hoogte zijn gebracht dat als er een klant gepakt wordt met vapen de klant 50,000 Baht boete krijgt en de bar eigenaar 100,000. Er is een buitenlander die langs de bars gaat, en 5,000 Baht per keer verdient als hij het doorgeeft aan de politie. 

Dit is door de politie verteld aan de bar eigenaren in the Happy Street, plus dat er geen openbare nudity meer in de bars mogen plaatsvinden.

Happy days are over!

Zo he, een echte heksenjacht op vapers?

Meen je dat nou @Konvict?

(Ze kunnen daar beter op pedo's jagen.

Maar ja, daar verdient de politie natuurlijk teveel aan).

Hahaaaaa, wanneer ze dit echt doorvoeren in Pattaya, is het binnenkort failliet.

Ik bedoel, Pattaya bestaat toch alleen maar uit nudity, Katoys/ladyboys, gogo girls en pumpstations.

Die meiden in de soy's hebben van die broekjes aan die, wanneer ze een keer hoesten, de inhoud compleet vrijgeven.

Nee, dit is echt een grap, hahaaa, ongelooflijk.

Edited by Steamboy

On 7-3-2017 at 17:50, Josje22 said:

De meeste dampers onder ons weten toch wel dat ze verslaafd zijn aan nicotine. Als je lekker op reis/vacantie bent voor een paar weken of langer ga je toch niet weer sigaretten roken voor je nic? OK, dan is het gewoon risico inschatten met onze dampertjes. De wc wat vaker opzoeken, of very Stealth doen wat je moet doen, met kleine coupures bath's op zak. Op reis in Thailand wordt nooit meer het zelfde, gratis beetje spanning erbij.

Ik denk dat ik de eerst volgende keer (met familie) maar naar een ander mooi land ga. Sorry Thailand.

Ben afgelopen maand nog voor 3 weken in Thailand geweest vanuit het noorden naar het Zuiden gereisd.

Binnenlandse vluchten alles gedaan daar en geen enkel probleem met mn vape gear.

Wat had ik bij me ?

GENOEG! if u know me :)

Ik heb nog niks gehoord van andere landsdelen / steden , maar in Pattaya schijnt er echt een klopjacht aan de gang te zijn op dampmiddelen ( zowel vloeistof als toestellen ) , zowel voor verkopers als gebruikers ( bijhebben is voldoende ) . Net op Thai Vape forum geweest  en daar geven ze nu zelfs de raad niks bij te hebben als je kamer/huis verlaat , in Pattaya welteverstaan . Aangezien ikzelf binnen korte tijd terug naar Thailand vertrek , en van plan ben/was paar dagen naar Pattaya te gaan weet ik niet goed wat ik moet doen . Denk dat het Pattaya overslaan zal worden , en paar dagen Bangkok om te starten . Bij terugkeer dan paar dagen Pattaya en dan hoop ik dat het al iets rustiger is , maar vrees ervoor , maar dan heb ik in elk geval al bijna de hele maand veel minder gerookt ( tja daar zal ik niet buiten kunnen jammer genoeg:regels:nee ) .

Bangkok kan je wel overslaan ;), Of je wilt erg graag The great palace of khansa road zien.

Buiten dat om kan je Bangkok wel overslaan, niet veel te beleven.

Edited by Robin van der Vossen