Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

eCab-M en eCab V2???

Recommended Posts

Guest

Die bovenste toch. En die hebben ook nog een eCab-L die op 18500 werkt voor bvb een vivi nova. Wachten tot die in de shops liggen... :duimen

Zou een idee kunnen zijn. Ik ga eerst nog effe verder info d'rover lezen. Hou het warm.

Ze lijken mij net zoiets te zijn als de Ego twist batterijen, die gaan volgens mij ook van 3.7 tot 4.2 Volt.

Maar als je zou willen gaan voor een vv/vw mod dan kun je beter een Vamo, Evic, Zmax of zoiets kopen.

Guest

Deze zijn instelbaar door te klikken in 3 standen 3.6-3.9-4.2V; het ledje geeft dan met verschillende kleur het gekozen voltage aan; en ik zoek eigenlijk een doodsimpele mod in eGo formaat. Volt en Ohm meter, pufjesteller, usb link met mijn I-phone die ik niet heb, bluetooth en GPS functie hoeven voor mij echt niet. Dus dan zit je met zoiets met een 14500 of 14650 batterij.

Nu een twist met vervanbare accus zou ook aardig zijn, als iemand die weet...

Vamo heb ik al Guzzi. Het gaat om de mooiigheid, het hebbuh...  :nanananana

Je moet er wel minstens 50 bestellen hè lvd. Als je nog 48 liefhebbers bijelkaar kunt trommelen...

Guest

Heb effe met de fabrikant ge-chat; deze zou vanaf een 5-tal exemplaren wel een sample bestelling willen opsturen. Prijs is pas te bepalen als het juiste aantal gekend is, maar zal rond de 25€-30€ komen incl. verzending van China en doorsturing naar de groep.

Dan wordt het wel kostbaar hè... Eigenlijk wel zonde om dan zo veel verzendkosten voor zo weinig materiaal te betalen.