Jump to content

nieuwe producten

Recommended Posts

Dat is bijna niet te doen. Er komen zowat dagelijks nieuwe producten op de markt. Na 1 mei gaat dat wel wat rustiger worden omdat dan in Europa nieuwe producten eerst 6 maanden door een voornamelijk bureaucratische molen moeten alvorens ze op de markt gebracht mogen worden.

2 hours ago, coil bender said:

Zou het mogelijk zijn om een nieuw board te plaatsen met producten die nieuw op de markt komen?

In de praktijk staan berichten over nieuw spul vanzelf bovenaan in de verschillende rubrieken.

Want daar wordt het meeste over gepost...

Ik ondersteun het verzoek (Zou het mogelijk zijn om een nieuw board te plaatsen met producten die nieuw op de markt komen?)

Onderwerp: Nieuw op de markt

En dan alleen een bericht over een nieuw produkt. Zonder reacties.

Reacties zouden dan in een ander draadje kunnen worden geplaatst.

Vr. Gr. Flip

Aan het FBT voorgelegd, en meteen mijn tegenstem gegeven. Motivatie:

• Het blijft natuurlijk niet bij een enkele aankondiging, maar leidt tot volwaardige draadjes
  • Die wij dan weer moeten modereren
  • Alle dampwaar komt in zo'n board door elkaar heen te staan (advanced, beginners, mods, liquids)
  • In de huidige rubrieken staat het nieuwe spul sowieso gewoonlijk bovenaan, want dat zijn de recente draadjes.

Ik deel de argumenten die Karin aangeeft.

Het idee is helemaal niet gek, maar het resultaat zal versplintering van informatie zijn. Hot items zullen trending topics in de betreffende boards zijn, waar je je op kunt abonneren en zo is het direct onderverdeeld in groepen.

Hoe dan ook staat het natuurlijk één ieder vrij om een topic te maken (en eventueel de FiPo te onderhouden), met links naar de topics van nieuwe producten.